۱۱۰۱۴۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هیجان در آخرین پنج‌شنبه سال

امروز ۴ دیدار از هفته هجدهم لیگ برتر برگزار می‌شود و مسابقه گل‌گهر و فولاد از این هفته معوقه باقی می‌ماند. در حساس‌ترین بازی امروز پرسپولیس در خانه میزبان نفت مسجدسلیمان است.

روزنامه خراسان: امروز ۴ دیدار از هفته هجدهم لیگ برتر برگزار می‌شود و مسابقه گل‌گهر و فولاد از این هفته معوقه باقی می‌ماند. در حساس‌ترین بازی امروز پرسپولیس در خانه میزبان نفت مسجدسلیمان است. پرسپولیس بعد از ۶ برد متوالی مقابل نفت آبادان متوقف شد تا نوار بردهای متوالی‌اش قطع شود با این حال سرخ‌پوشان تهرانی همچنان صدرنشین مسابقات هستند و با ۸ گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را هم در اختیار دارند. شاگردان گل‌محمدی این هفته هم در خانه برای آخرین برد سال ۹۹ تلاش می‌کنند تا این سال کرونایی را هم با برد و صدرنشینی به پایان برسانند.

پرسپولیس اگر مقابل نفت مسجدسلیمان امتیاز از دست بدهد ممکن است در آخرین کورس مدعیان از سپاهان جا بماند و صدر را به زردپوشان اصفهانی تقدیم کند. پرسپولیس البته شرایط ایده‌آلی دارد. حتی یحیی گل‌محمدی اعلام کرد که پرسپولیس در سال ۱۴۰۰ هر ۴ جام لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و سوپرجام را می‌خواهد. نفت مسجدسلیمان هم تیم شهر اولین‌ها کار سختی در این مسابقه دارد و احتمال دارد داریوش یزدی تیمش را برای گرفتن حداقل امتیاز به میدان بفرستد.

مسابقه رفت ۲ تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید اما این بار هواداران مننتظرند ببینند که شهریار مغانلو، مهاجم جدید پرسپولیس می‌تواند طلسم گل‌ نزدن‌های مهاجمان سرخ را بشکند. در دیگر بازی حساس امروز سپاهان و تراکتور رودرروی هم قرار می‌گیرند. مسابقه‌ای که در آن جمعی از بهترین بازیکنان ایران در میدان حاضرند و هر ۲ تیم برای برد تلاش می‌کنند.

برنامه بازی های امروز

مس رفسنجان-آلومینیوم؛ ۱۵
پرسپولیس-نفت مسجدسلیمان؛ 15
سپاهان-تراکتور؛ ۱۵:۳۰
صنعت‌نفت-پدیده؛ 16:30

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج