۱۱۰۱۵۲۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

نعمتی: من نبودم، به وضوح نادری گل زد!

بازیکن ماشین سازی اعتقاد دارد در دیدار با استقلال روی او خطای پنالتی صورت گرفته است.

ورزش سه: بازیکن ماشین سازی اعتقاد دارد در دیدار با استقلال روی او خطای پنالتی صورت گرفته است.

ماشین سازی که با تغییر و تحولات زیادی در کادر فنی و بازیکنان مواجه شده بود در برابر استقلال قرار گرفت و مقابل این تیم شکست خورد وحید نعمتی در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: همیشه بازی مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس حساسیت های خاص خودش را دارد . با توجه به شرایط جدول این بازی برای هر دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار بود. بچه های ما تمام تلاششان را کردند ولی نتوانستیم نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم، با توجه به وضعیت تیم واقعا این بازی یک جنگ نابرابر از هر لحاظ بود.

نعمتی: من نبودم، به وضوح نادری گل زد!

او در مورد صحنه ای که استقلالی‌ها گل زدند و توپ به این بازیکن برخورد کرد و به درون دروازه خودشان رفت ادامه داد: آن صحنه گل واضح بود که توپ به من برخوردی نداشته و نادری ضربه سر را زد و به اشتباه چند سایت گل به خودی اعلام کردند و حتی گزارشگر بازی هم نادری را به عنوان زننده گل اعلام کرد.

این بازیکن در مورد اینکه آیا در محوطه جریمه استقلال رویش خطای پنالتی صورت گرفته یا خیر گفت: یکی از صحنه‌های بحث برانگیز بازی همان صحنه بود. خیلی هم واضح به دست محمد نادری توپ برخورد داشت ولی داور به دلیل جاگیری نامناسب پنالتی تشخیص نداد اگر توپ به دست دفاع استقلال برخورد نمی‌کرد وارد دروازه می شد.

نعمتی در پایان در پاسخ به این سوال که ماشین سازی می تواند در لیگ برتر بماند یا خیر افزود: تمام تلاش بچه‌ها و کادر فنی این است که ماشین سازی در لیگ برتر بماند چون واقعاً یکی از تیم‌های ریشه‌دار لیگ برتر و تبریز به حساب می‌آید. ولی این موضوع شاید برای بقا در لیگ کافی نباشد چون این باشگاه از لحاظ امکاناتی و مالی و... خیلی خیلی مشکل دارد و مسئولین هم هیچ تلاشی برای حل این مشکلات نمی کنند. وضعیت به نوعی است که ما از امکانات اولیه هم محروم هستیم. با وجود اینکه مبلغ قراردادهای ما بسیار پایین است باشگاه باز هم توان پرداخت این مبلغ را ندارد.ما تا این جای فصل هنوز ۲۰درصد از همان مبلغ پایین قرار داد را دریافت کردیم و یکی دیگر از مسائل مهم کمبود بازیکن در تیم ما است . ولی با همه این اوصاف بچه‌ها و کادر فنی جدید که در رأس آنها آقای اخباری قرار دارد سعی می کنیم که شرایط خیلی بهتری را از لحاظ تیمی و فنی رقم بزنیم و این در صورتی است که مسئولین هم ما را مورد حمایت خودشان قرار بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشین سازی تیم دوم زنوزیست واین نوعی بی قانونی درفوتبال ایران است زنوزی همان کسی است که ماشین احمدی نژاد را خرید.

    • استقلال کبیر آسیا چهارفینال دوقهرمانی⭐⭐

      چرا ازپنالتی ک روی قائدی شد نمیگی؟ چرا از اینکه کاپیتانتون سه تا کارت قرمز بایدمیگرفت و اخراج میشد نمیگی؟ شما اصن تو محوطه جریمه استقلال اومدین؟

    • استقلال کبیر آسیا چهارفینال دوقهرمانی⭐⭐

      چرا ازپنالتی ک روی قائدی شد نمیگی؟ چرا از اینکه کاپیتانتون سه تا کارت قرمز بایدمیگرفت و اخراج میشد نمیگی؟ شما اصن تو محوطه جریمه استقلال اومدین؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج