۱۱۰۲۱۷۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

تزریق واکسن کرونای تزریقی-استنشاقی به داوطلبان

محقق اصلی کارآزمایی بالینی واکسن رازی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۸۰ داوطلب مرحله اول تست انسانی واکسن ایرانی کرونا به نام " رازی کوو پارس " را دریافت کردند. کلانتری، وضعیت جسمی داوطلبانی که واکسن را دریافت کردند خوب اعلام کردند، بیان کرد: هیچ عارضه خاصی برای آنان به وجود نیامده است.

ایرنا: محقق اصلی کارآزمایی بالینی واکسن رازی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۸۰ داوطلب مرحله اول تست انسانی واکسن ایرانی کرونا به نام " رازی کوو پارس " را دریافت کردند.

سعید کلانتری، متخصص عفونی با اشاره به اینکه تعداد داوطلب مرحله اول تست انسانی را ۱۳۳ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد بیش از ۸۰ نفر واکسن را دریافت و بقیه هم در روزهای اینده واکسن را دریافت می کند.

وی ادامه داد : ۱۳ داوطلب به عنوان پیشقراول واکسن خود را دریافت کرده بود و ۱۲۰ داوطلب هم در چهار گروه ۳۰ نفری تقسیم شدند که تعدادی واکسن خود را زدند و بقیه هم در چند روز آینده تزریق می شود.

تزریق واکسن کرونای تزریقی-استنشاقی به داوطلبان

کلانتری، وضعیت جسمی داوطلبانی که واکسن را دریافت کردند خوب اعلام کردند، بیان کرد: هیچ عارضه خاصی برای آنان به وجود نیامده است.

وی در پاسخ به این سوال که تزریق این مرحله چه زمانی به اتمام می رسد، اظهار داشت: به نظر می رسد که نیمه فروردین ۱۴۰۰ تزریق این مرحله تست انسانی واکسن به اتمام می رسد.

محقق اصلی کارآزمایی بالینی واکسن رازی اظهار داشت: در اغلب روزهای عید هم تزریق به داوطلبان ادامه می یابد که این کار در اسرع وقت به پایان برسد.

کارآزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس موسسه رازی که نخستین واکسن تزریقی- استنشاقی پروتئین نوترکیب کرونا است، با تزریق مرحله اول تست انسانی به ۲ داوطلب مرد روز یکشنبه (۱۰ اسفند) با حضور کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، جلیل کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از مسوولان و محققان در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تهران آغاز شد.

ترزیق واکسن رازی کووپارس دومین واکسن ایرانی کرونا است که از ۱۰ اسفند ماه روی داوطلبان این طرح مطالعاتی انجام شد.

واکسن رازی کووپارس نخستین واکسن تزریقی - استنشاقی پروتئین نوترکیب کرونا است که توسط موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و مطابق با دستورالعمل سازمان جهانی بهداشت تولید و روز دوشنبه (۲۰ بهمن ماه) در همین موسسه مستقر در کرج رونمایی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا حرفی از میزان اثرش نمیزنن ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج