۱۱۰۲۶۲۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رونالدو در رمز ارز دیجیتال هم اولین شد!

کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس به نخستین بازیکنی تبدیل شد که با استفاده از رمز ارز دیجیتال پاداش دریافت می کند.

ورزش سه: کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس به نخستین بازیکنی تبدیل شد که با استفاده از رمز ارز دیجیتال پاداش دریافت می کند.

پیش از برگزاری دیدار تیم های یوونتوس و بنونتو در هفته بیست و هشتم رقابت های سری آ ایتالیا، توسط آنیلی مالک باشگاه یوونتوس از کریستیانو رونالدو تقدیر به عمل آمد. این بازیکن هفته پیش در دیدار برابر کالیاری موفق شد هت تریک کند و با رسیدن به ۷۷۰ گل در دوران حرفه ای اش، از رکورد ۷۶۷ گل پله برزیلی عبور کرد.

آندره آ آنیلی، پیراهنی با عدد ۷۷۰ که تعداد گل های رسمی کریستیانو رونالدو است، به او تقدیم کرد و همچنین پشت این پیراهن، عبارت GOAT به معنای بهترینِ تاریخ درج شده است. حالا خبر می رسد که اهدای این پیراهن، تنها پاداش در نظر گرفته شده برای رونالدو نبوده است.

رونالدو در رمز ارز دیجیتال هم اولین شد!

از طرف مدیریت باشگاه یوونتوس، میزان 770 توکن هواداری یوونتوس (JUV$) در بازار رمز ارز دیجیتال (کریپتو) به کریستیانو رونالدو اهدا شده تا او به نخستین بازیکن جهان تبدیل شود که با استفاده از ارزهای دیجیتال پاداش دریافت می کند.

پس از رشد رمزارزهای دیجیتال، بازار کریپتو نیز در حال ورود بیشتر به فوتبال است و تاکنون 24 باشگاه حرفه ای فوتبال شروع به استفاده از رمز ارزها کرده اند. از جمله این تیم ها می توان به بارسلونا، اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن اشاره کرد که منچسترسیتی آخرین مورد آن است.

باشگاه یوونتوس نیز توکن هواداری خود را به بازار ارزهای دیجیتال وارد کرده که اتفاقا در بدو ورود با استقبال چشمگیری نیز روبرو شد و اهدای 770 توکن رمز ارز هواداری یوونتوس، به مناسبت همان 770 گلی است که رونالدو در دوران زندگی حرفه ای خودش به ثمر رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج