۱۱۰۳۷۱۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

تکرار عجیب تاریخ، مانع رسیدن رونالدو به دایی

کریستیانو رونالدو پیش از این نیز یکبار مقابل آذربایجان یک گل به ثمر رسانده ولی کمک داور آن دیدار نیز عبور توپ از خط را تشخیص نداده است.

ورزش سه: در حالیکه هنوز بحث و جدل بر سر گلی که کریستیانو رونالدو مقابل صربستان به ثمر رساند ولی ماریو دیکس کمک داور آن دیدار عبور توپ از خط را تشخیص نداد، حالا گل دیگری از رونالدو در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان می دهد او پیش از این نیز تجربه محاسبه نشدن یک گل ملی دیگر را نیز دارد.

شنبه شد بود که تیم های ملی پرتغال و صربستان در مسابقات مقدماتی جام جهانی به مصاف هم رفتند و در حالیکه این بازی با نتیجه ۲ - ۲ رو به پایان بود، شوت کم جان کریستیانو رونالدو، چند سانتی متری از خط دروازه عبور کرد که استفان میتروویچ مدافع صربی ها با یک تکل بلند این توپ را برگرداند و ماریو دیکس کمک داور این دیدار عبور توپ از خط دروازه را تشخیص نداد تا گل رونالدو ۲ امتیاز برای پرتغال به باد برود.

عدم وجود VAR و تکنولوژی خط دروازه در این دیدار به شدت به چشم آمد و همین مسئله باعث انتقاد سانتوس سرمربی پرتغال شد که اعتقاد داشت باید در رقابت های مقدماتی جام جهانی از این فناوری ها استفاده شود. هر چند دنی ماکیلی داور وسط آن بازی در پایان دیدار از پرتغالی ها عذرخواهی کرد اما اشتباه کمک او باعث شد تعداد گل های ملی رونالدو به ۱۰۳ گل نرسد.

اکنون کلیپی از دیدار تیم های پرتغال و آذربایجان در سال ۲۰۰۶ و در رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۰۸ دوباره در فضای مجازی بازنشر شده که نشان می دهد اتفاق شنبه شب، یکبار دیگر برای فوق ستاره یوونتوس رخ داده است.

در این دیدار که لوئیز فیلیپه اسکولاری هدایت پرتغالی ها را برعهده داشت، پرتغال با یک گل از حریف خود پیش بود که یک ارسال از سمت راست با دخالت دکو همراه شد و پاس او به رونالدو رسید که ضربه برگردان او پس از برخورد به تیر افقی، پشت خط دروازه فرو آمد و دوباره به درون زمین بازگشت.

تکرار عجیب تاریخ، مانع رسیدن رونالدو به دایی

در حالیکه رونالدو و هم تیمی هایش به شدت اعتقاد داشتند توپ وارد دروازه شده، اما کمک داور بازی عبور توپ از خط را تشخیص نداد تا یکی از زیباترین گل های ملی رونالدو برای پرتغال به هدر برود.

تکرار عجیب تاریخ، مانع رسیدن رونالدو به دایی

البته یاران رونالدو در آن بازی با نتیجه ۳ بر صفر بازی را برنده شدند. فوق ستاره بیانکونری در آن دیدار ۲ بار دروازه آذربایجان را باز کرد و ریکاردو کاروالیو دیگر گل پرتغالی ها را به ثمر رساند و اگر کمک داور آن دیدار عبور توپ از خط را به درستی تشخیص می داد، رونالدو موفق به ثبت یک هت تریک در آن بازی می شد.

تکرار عجیب تاریخ، مانع رسیدن رونالدو به دایی

به هر حال اشتباه کمک داوران این دو دیدار پرتغال و عدم استفاده از فناوری خط دروازه باعث شده است تا دو گل ملی رونالدو برای پرتغال به شمار نیاید و گل های ملی ستاره یوونتوس به جای 104 گل، همچنان در عدد 102 بماند و CR7 برای رسیدن به 109 گل علی دایی، امیدوار به بازی های آینده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جل الخالق رونالدو را با علی دایی مقایسه نکنید علی دایی با مالدو . لبنان . یمن . عمان بازی کرد و در صورتیکه رونالدو با برزیل و آرژانتین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا گلهای رونالدو هم ب تیمهای ضعیف بوده،،،،به ایتالیا،المان،برزیل ،ارزانتین،فرانسه،انگلیس،تیمایی هستن که رونالدوهنوز بهشون گل نزده،،توی بازیهای بزرگ گل ملی نزده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج