۱۱۰۴۴۸۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

یک کرونایی در عربستان برای ما مشکل‌ساز می‌شود

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، قوانین سختگیرانه کرونایی لیگ قهرمانان آسیا را دلیل لغو دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، قوانین سختگیرانه کرونایی لیگ قهرمانان آسیا را دلیل لغو دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال اعلام کرد.

سهیل مهدی درباره برگزاری هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: با توجه به اینکه فولاد باید در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کرد، نیاز بود مسابقات زودتر به پایان برسد.

وی درخصوص لغو دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال عنوان کرد: بحث قرمز بودن شهرها و استان‌ها مطرح نیست. مسابقات دیگری در خوزستان داریم و نفت مسجدسلیمان هم امروز میزبان نساجی است. باشگاه‌های ما پروتکل‌ها را خیلی خوب اجرا کردند و به کمک پزشکان تیم‌ها و ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال، بازی‌ها را مدیریت می‌کنیم.

«درخواستی از باشگاه استقلال آمد که مدیران این باشگاه، موارد بهداشتی سختگیرانه لیگ قهرمانان آسیا و ریسک ابتلا در طول سفر را گوشزد کردند.» سرپرست کمیته مسابقات ضمن بیان این جمله تصریح کرد: دیدار پرسپولیس و نساجی نیز به همین دلیل به تعویق افتاد. تیم‌ها موظف هستند با رعایت پروتکل‌ها بازی کنند و اگر ۵+۱۱ بازیکن در مسابقات داخلی به کرونا مبتلا نشوند، به آن تیم اجازه بازی می‌دهیم، اما یک ابتلا به کرونا، آن هم در عربستان می‌تواند برای نمایندگان ما مشکل‌ساز باشد. این پروتکل‌ها به ما ابلاغ شد و ما نیز این مسابقه را معوق کردیم.

مهدی که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در مورد رایزنی فدراسیون فوتبال با فیفا برای استفاده از کمک‌داور ویدیویی (VAR) گفت: تا جایی که می‌دانیم، مقدمات کار و آموزش‌ها چند بار پیش رفته است. امیدوارم این پروژه پابرجا باشد و سرعت بگیرد. این اتفاق جدید نیست و این پروژه قبلاً آغاز شده است.

وی درخصوص تست مثبت و منفی بازیکنان استقلال در فاصله زمانی کم خاطرنشان کرد: اینها بخشی از موارد بهداشتی است و وظیفه ندارم درباره قواعد پزشکی که اطلاعی از آن ندارم، اظهار نظر کنم. ابتلای این عزیزان در کمپ تیم ملی ایران و عدم ابتلا با تست‌های مجدد مشخص شد. نمی‌دانم این بازیکنان در چه تاریخی مبتلا شدند و در چه تاریخی بهبود یافتند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال با تمجید از تلاش کادر درمان در دوران شیوع کرونا اظهار داشت: مطمئن هستم همکارانم در کادر پزشکی تیم‌ها و ستاد مقابله با کرونا با تعهدات پزشکی که دارند، شائبه‌ای ایجاد نمی‌کنند. مصداق آن هم همین موضوع است که ابتلای جامعه فوتبال به کرونا در مسابقات این دوره، زیر ۲ درصد بود. این آمار در مقایسه با اصناف مختلف بسیار مثال‌زدنی و نشان‌دهنده تلاش این عزیزان است. اعضای بزرگترین تیم‌های اروپایی هم واکسن می‌زنند، پروتکل‌های بیشتری دارند و ابتلای بیشتری داشته‌اند.

مهدی درباره حضور خبرنگاران در ورزشگاه‌ها گفت: بنا به ابلاغ شیوه‌نامه بهداشتی، شاهد حضور اصحاب رسانه در ورزشگاه‌ها هستیم و در شهرهایی که نارنجی و قرمز نباشد، حداکثر ۱۰ نفر می‌توانند در جایگاه خبرنگاران حاضر شوند. این رویه از هفته دهم یا یازدهم آغاز شد و تاکنون پابرجاست. از حضور خبرنگاران در ورزشگاه‌ها در شهرهای نارنجی و قرمز معذوریم و در این شهرها، تعداد عکاسان هم کاهش می‌یابد. در شهرهای زرد و آبی می‌توانیم سقف حضور خبرنگاران در ورزشگاه‌ها را افزایش دهیم.

وی درخصوص تداخل ساعت‌های دیدارها و لزوم پخش مستقیم بیشتر بازی‌ها تصریح کرد: باید در این امر تلاش کنیم و روزهای کمی تا مسابقات در اختیار داریم. برخی بازی‌ها همزمان می‌شود و مردم نیز این شرایط را ببخشند. شاید فرزندان من هم اولین معترضان به این امر باشند و بخواهند بازی‌ها را تماشا کنند. ما نیز چالش‌های مردم را داریم و جدا از مردم نیستیم. علاقه‌مندیم بازی‌ها را به پخش برسانیم و اگر جایی کوتاهی وجود دارد، عذر می‌خواهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس چرا این قوانین که برای پرسپولیس بود همین استقلالی ها هوچیگری راه انداخته بودن الان ب خودشون که رسید ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج