۱۱۰۴۸۸۲
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

وضعیت البرز قرمز شد

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه البرز وارد وضعیت قرمز و موج چهارم شیوع کرونا شد، افزود: بر این اساس درنگ جایز نیست، مردم از سرعت انتشار کرونای جهش یافته آگاه باشند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه البرز وارد وضعیت قرمز و موج چهارم شیوع کرونا شد، افزود: بر این اساس درنگ جایز نیست، مردم از سرعت انتشار کرونای جهش یافته آگاه باشند.

عزیزاله شهبازی در جلسه شورای معاونین استانداری و فرمانداران استان که روز یکشنبه ۱۵ فروردین برگزار شد، با اشاره به انتخابات پیش رو، خطاب به فرمانداران و مدیران، گفت: شما نمایندگان دولت و نظام هستید از این رو باید با حساسیت و تعصب ویژه‌ای به مسئولیت‌ها و وظایف خود عمل کنید.

وی ادامه داد: جای خرسندی دارد که فرمانداران با اشراف کامل در شهرستان‌ها پای کار هستند و هیات‌های اجرایی تشکیل شده‌اند.

شهبازی گفت: در تایید یا رد صلاحیت‌ها باید حفظ آبروی افراد را مد نظر قرار دهیم نباید به گونه‌ای اقدام شود که خدایی ناکرده به آبرو و اعتبار کسی خدشه وارد شود.

وی افزود: رعایت مر قانون در مراحل مختلف اجرای انتخابات امری واجب و ضروری است از این رو اگر تخلفی نیز صورت گیرد در چهارچوب قوانین مورد برخورد قرار می‌گیرد.

استاندار البرز با اشاره به اتحاد و انسجام حاکم در استان، تاکید کرد: باید بستری را فراهم کنیم که انتخابات در نهایت سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

وی گفت: تمامی کاندیداهای تایید شده، از نظر ما به عنوان برگزار کنندگان انتخابات یکسان هستند و به دور از هر گونه جهت گیری، شرایط برابر قانونی برای فعالیت آنها مهیا می شود.

شهبازی با اشاره به اینکه البرز وارد وضعیت قرمز و موج چهارم شیوع کرونا شد، افزود: بر این اساس درنگ جایز نیست، مردم از سرعت انتشار کرونای جهش یافته آگاه باشند.

وی گفت: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات رعایت نشود، فاجعه‌ای بزرگ رقم می‌خورد.

استاندار البرز افزود: کرونای جهش یافته مجالی برای تعلل و جبران نمی‌گذارد و موج چهارم شیوع کرونا به مراتب خطرناک‌تر از امواج قبلی است.

وی گفت: البرز به لحاظ همجواری با پایتخت، تردد بالای بین استانی، قرار گرفتن در معبر ۱۴ استان کشور، تراکم شدید جمعیت و رشد روز افزون مهاجرت‌ها، نیازمند همکاری و همراهی ویژه مردم و مسئولان برای مقابله با کرونا است.

شهبازی با اشاره به اینکه بیمارستان‌های استان مملو از بیماران کرونایی شده، افزود: مردم برای حفاظت از جان خود در مقابل مخاطرات کرونای جهش یافته، همراهی بیشتری با مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رای که نمیدم

    • بدون نام

      چراتهرانوقرمزاعلام نمیکنن؟

    • بدون نام

      برین تو صف مرغ وایستین و رای بدین

    • بدون نام

      برای من چه زندگی خوبی درست کردین .جهنم درست کردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج