۱۱۰۵۰۰۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

توضیح مهدوی در مورد تبریک تولد روی آنتن

محمدرضا مهدوی می‌گوید صحبت‌های او و تولد همسرش روی آنتن شبکه سه برای او واکنش‌های زیادی به همراه داشته، ولی او و همسرش فقط به اتفاقاتی که از روز گذشته رخ داده، خندیده اند.

ورزش سه نوشت: محمدرضا مهدوی می گوید صحبت های او و تولد همسرش روی آنتن شبکه سه برای او واکنش های زیادی به همراه داشته ولی او و همسرش فقط به اتفاقاتی که از روز گذشته رخ داده، خندیده اند.

محمدرضا مهدوی یکی از بازیکنان چند باشگاهی مطرح فوتبال ایران در سال های گذشته به شمار می رود که با تیم بهمن به اهالی فوتبال معرفی شد و در ادامه برای تیم های استقلال، شالروآ، پرسپولیس و سپاهان نیز بازی کرد و با این تیم ها به افتخارات زیادی هم دست پیدا کرد. این بازیکن که در پست دفاع میانی به میدان می رفت، در جام ملت های ۲۰۰۰ نیز فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را پیدا کرد.

روز گذشته محمدرضا مهدوی میهمان برنامه ای بود که برای دیدار دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو یا پدیده ترتیب داده شده بود و بخشی از صحبت های در پایان این برنامه که در مورد تولد همسرش بود، در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و واکنش های مختلفی به همراه داشت. به همین بهانه با محمدرضا مهدوی هم صحبت شدیم و با این بازیکن ملی پوش سابق گفتگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

*رحمتی و کادر فنی اش باهوش عمل کردند

صحبت های ما با محمدرضا مهدوی ۴۸ ساله با دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده شروع شد و او در مورد این بازی اینطور حرف هایش را آغاز کرد: همینطور که روز گذشته در برنامه گفتم، فکر می کنم بازی خیلی خوبی بود، چون یحیی شناخت خوبی از هر در دو تیم داشت و فکر می کنم رحمتی هم باهوش بود و چون با کادر فنی اش فهمیده بودند که نمی توانند مقابل پرسپولیس هجومی بازی کنند، کاملا تیمش را عقب کشیده بود و چشم به ضد حملات داشت و از این حرفه استفاده کامل کرد. چون پرسپولیس حتی از نیمه خودش هم بالاتر بازی می کرد و در یکی دو صحنه سیدجلال حسینی آن طرف قوس زمین پدیده یا شهر خودرو بود.»

توضیح مهدوی در مورد تبریک تولد روی آنتن

*نمی دانیم اسمش چییست؛ می گوییم تیم مشهدی‌ها

او در مورد ابهاماتی که در مورد نام نماینده مشهد وجود دارد، اضافه کرد:« البته نمی دانم کدام نام درست است. می گوییم تیم مشهدی ها. ولی واقعا باید به هر دو تیم تبریک گفت و برنده بازی تیمی بود که از موقعیت هایش بیشتر استفاده کرد. پرسپولیس با اینکه موقعیت های زیادی ایجاد کرد ولی متاسفانه توپ هایش درون دروازه قرار نگرفت. حالا یا به خاطر بی دقتی یا موضوعی که یحیی گل محمدی به آن اشاره کرد و بلندی بیش از اندازه چمن بود.»

*چمن اگر خوب باشد، کوتاهش می کنند

مهدوی در ادامه در مورد اینکه چقدر بلندی چمن در نتیجه کسب شده تاثیر داشته، اضافه کرد:« صد در صد تاثیر داشت. چمن بلند باعث می شود گردش توپ درست اتفاق نیفتد. چمن بلند نشان از خرابی زمین دارد. اگر زمین صاف باشد، چمن را کوتاه می کنند و با یک ضربه به توپ بازی روان می شود. اگر دقت کرده باشید در کل 90 دقیقه بالای چند بار توپ زیر پای بازیکنان دو تیم گیر کرد. با این حال نباید از کار خوب تیم مهدی رحمتی چشم پوشی کرد. بله پرسپولیس تیم خیلی قدرتمندی است و با اقتدار بازی می کند ولی تیم رحمتی نتیجه خوبی گرفت.»

*استقلال باید بهتر از این ها بازی کند

مهدوی که پیش از انتقال به شالروآ در استقلال بازی می کرد، در مورد نمایش استقلال برابر پیکان که با تساوی بدون گل خاتمه یافت نیز صحبت کرد و گفت:« به نظرم کادر جدید توانسته شرایط بهتری نسبت به گذشته ایجاد کند. درگذشته محمود فکری و استقلال را در صدر می دیدیم ولی فوتبال استقلال برای هواداران و برخی ها که فکر می کنند در استقلال سهام دارند، مورد پسندشان نبود.

اتفاق جالبی نبود اتفاقی که منجر به برکناری محمود فکری شد، اما فکر می کنم فوتبالی که استقلال بازی می کند و مهره هایی که استقلال دارد، باید خیلی بهتر از این ها بازی کند. هر چند پیکان هم مانند دیگر تیم هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می کنند، کاملا عقب کشیده بود، ایرادی هم نمی توان گرفت و یک حربه فوتبالی است. فکر می کنم استقلال باید در خط حمله اش دقت بیشتری برای گلزنی داشته باشد.»

*سپاهان صدر جدول را قرق خواهد کرد

از محمدرضا مهدوی در رابطه با دیدار سپاهان و سایپا نیز که روز آینده برگزار می شود، پرسیدیم و او در واکنش به این سوال ضمن تمجید از نمایش های تیم سابقش با محرم نویدکیا اینطور حرف هایش را از سر گرفت:« فکر می کنم تیم سایپا یک تیم کاملا جوان است. در دو سال گذشته یکی از جوان ترین تیم ها بوده و حتی جوان هایی را به تیم ملی معرفی کرده است. منکر باشگاه خوب و ریشه دار سایپا نمی شویم، ولی از آنطرف هم محمدرضا مهدوی یک ارقی به سپاهان دارد.

در این چند وقت با مدیریت حاج آقای ساکت و بازگرداندن محرم نویدکیا به فوتبال، تیمی خوب و پرمهره جمع شده و نوید سپاهان قهرمان زمان ما را می دهد. مطمئنم سپاهان با فوتبالی که ارائه می دهد، فوتبال رو به جلو یعنی توپ را از دفاع به هافبک و سپس مهاجمان انتقال می دهند، درست است که شاید گل خورده زیادی داشته باشند ولی از آنطرف گل زده زیادی هم دارد. ما در سال هایی که با سپاهان قهرمان شدیم، گل های خورده زیادی داشتیم و از آنطرف گل های زیادی هم می زدیم و برای همین قهرمان می شدیم.

یکی از عناصر قهرمانی کمتر گل خوردن است ولی با زدن گل بیشتر می توان این موضوع را جبران کرد. این یک پوئن است. پرسپولیس کمترین گل خورده را دارد و سپاهان بیشترین گل زده. به نظرم سپاهان صدر جدول را قرق کرده است. مطمئن باشید خط و نشان سنگینی برای پرسپولیس قهرمان و استقلال کشیده است. نوید روزهای خوب سپاهان را می دهد نمایش هایی که ارائه می دهند. من با تمام تیم ها قهرمان شده ام ولی سپاهان بازی خیلی خوبی ارائه می دهد و مهره های خیلی خوبی دارند.»

*کی روش را دیدم، گفتم خدا را شکر که دیگر بازی نمی کنم

بخش بعدی صحبت های محمدرضا مهدوی تمجید از مهره های سپاهان بود و برای این موضوع به خاطره ای از دوران حضورش در شالروآ اشاره کرد:« روزی سوار آسانسور شدم و کی روش هم در آسانسور بود. سرش به لبه آسانسور خورد. من خودم 188 سانتی متر قد دارم ولی جلوی او کوتوله بودم. گفتم خدا را شکر که من دیگر بازی نمی کنم وگرنه نمی توانستم کی روش را بگیرم (باخنده).»

توضیح مهدوی در مورد تبریک تولد روی آنتن

*با کولر حسابی بزن بزن کردیم و خونین شدیم

مهدوی سپس به خاطره دوران حضورش در شالروآ و مصاف با یان کولر مهاجم سابق دورتموند و تیم ملی چک اشاره کرد و گفت:« کی روش را که دیدم یاد یان کولر افتادم. در تیم شالروآ که بازی می کردیم او برای اندرلخت بازی می کرد. یک روز با آنها بازی داشتیم و انزو شیفو گفت رضا یان کولر را امروز بکش. کولر آمد بغلم ایستاد و من دیدم تا شانه هایش هستم. گفتم انزو چه چیزی از من می خواهد (باخنده).

در طول بازی خیلی بزن بزن کردیم و خونین بیرون آمدیم. نمی شد خب. یان کولر شماره پاهایش ۵۴ بود و من ۴۲. داشتیم وارد زمین می شدیم داریوش یزدانی گفت به کجا نگاه می کنی؟ گفتم داریوش پاهایش را ببین. شرکت آدیداس برای کولر کفش اختصاصی می زد. قدش ۲۰۷ سانتی متری بود و ۱۰۴ کیلو وزن داشت.

من برای سر زدن سه گام می زدم، کولر فقط می رفت روی پنجه. آخر دماغ من شکست و دست او بخیه خورد ولی با اینکه بازی را ۲ بر صفر باختیم نگذاشتم کولر گل بزند، چون وظیفه من این بود که او را کنترل کنم.»

*من یک کار جدید و قشنگ انجام دادم

سوال پایانی ما از محمدرضا مهدوی در رابطه با حرف های روز گذشته اش در تلویزیون بود و اینکه تولد همسرش را تبریک گفته بود. او در واکنش به این سوال و اینکه این صحبت های او خیلی دست به دست شده است، اینطور واکنش نشان داد:« بله این چی بود که وایرال شد (باخنده)؛ از دیشب تا حالا با خانمم در حال خندیدن هستیم. من به نوعی تابو شکنی کردم. چند وقتی است که همیشه خبر ناراحتی می شنویم، گفتم تابو شکنی کرده باشم.

چند دقیقه قبل تر من فوت مادر خاندان پیروانی را تسلیت گفته بودم؛ مادری که توانسته چنین فرزندانی تحویل جامعه داده است. به هر حال من تسلیت گفتم و این یک خبر منفی است. بعد چرا نباید این خبر باشد. چه بهتر است که با همین مسائل فرهنگ مان را بهتر کنیم. من بالای هزار پیام تبریک گرفتم. گفتند باریکلا و چقدر شهامت داری. شاید ۱۰ هزار نفر هم فحش خیلی بد دادند. چرا باید اینطوری باشد؟ یعنی ما اینقدر فرهنگمان ضعیف است؟ من یک کار جدید و قشنگ را انجام دادم که امیدوارم همگان این کار را بکنند.

شما تمام قهرمان ها و سوپراستارهای جهان را ببینید؛ مسی و رونالدو چرا هر کدام ۴ فرزند دارند؟ تا حرف می زنند می گویند اول خانواده. رونالدو مصاحبه کرده و گفته من پول، مقام، شهرت و هر چیزی که بخواهم دارم ولی می خواهم خانواده ام را تکمیل کنم. زندگی یعنی خانواده. شما شب بعد از کلی درگیری به خانه می روید و یک لقمه کنار هم غذا می خورید و می خندید. اگر من باعث شدم مردم خوشحال بشوند و بخندند، خیلی خوشحالم و اگر باعث شدم که یک سری از زندگی ها متلاشی شود، خیلی متاسفم.»

*به نظر خودم قشنگ ترین کار دنیا را کردم

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه و در واکنش به این سوال که حتی ناراحتی مردم از یک موضوع هم نباید منجر به فحاشی آنها در فضای مجازی شود، اینطور واکنش نشان داد:« من فکر می کنم نداشتن شرایط متعادل در زندگی سبب شده تا تعداد محدودی کنترلی روی زبان و افکارشان نداشته باشند.

کاری ندارد که. می توان یک ربات درست کرد و زیر پست هم فحش داد. که چی ؟! اگر توانستیم مودب باشیم و با ادبیاتمان مردم را جذب کنیم، درست است. به نظر خودم من قشنگ ترین کار دنیا را انجام دادم. می گویند ۴۰ میلیون نفر برنامه را دیده اند. بیننده ای که اهل خانواده باشد می گوید چه آدم باحالی ولی بیننده ای که هرزه باشد می گوید چه آدم آشغالی. این بستگی به برداشت دارد.»

*مگر مرگ مادر افشین پیروانی موضوع شخصی نبود؟

او در واکنش به این سوال که برخی معتقدند این یک موضوع شخصی بوده و نباید در تلویزیون مطرح می شده، گفت:« مگر مرگ مادر افشین پیروانی یک موضوع شخصی نبوده است؟ چرا کسی به من چیزی نگفت؟ مگر مهرداد میناوند از دنیا رفت، رئیس جمهور اوگاندر درگذشته بود.

مهرداد میناوند از دنیا رفته بود ولی باز یک سری فحش می دادند زیر پست ها. چطور مرگ و میر خبر خوبی است و همه جا می توان گفت. مرگ مهرداد میناوند، علی انصاریان، آزاده نامداری و خیلی از اتفاقات تلخ دیگر. آزاده نامداری نمرده بود؛ هنوز نفس می کشید و می گفتند خودکشی کرده است. او کشتند، بردند و تکه پاره اش کردند. بنشینید یک گوشه و بگذارید اخبار درست را بشنوید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج