۱۱۰۵۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورد عجیب حاتمی و سید صالحی

این دو بازیکن با توجه به سفرهای مداوم‌شان، اگر به نوشتن سفرنامه روی بیاورند احتمالا روزهای موفقی در انتظارشان خواهد بود!

آی اسپورت: این دو بازیکن با توجه به سفرهای مداوم‌شان، اگر به نوشتن سفرنامه روی بیاورند احتمالا روزهای موفقی در انتظارشان خواهد بود!

از همه آنچه در لیگ سیزدهم در نوک خط حمله پرسپولیس دیده‌ایم، تنها یک محمد عباس‌زاده در این تیم ماندگار خواهد شد و سیدمهدی سیدصالحی و فرزاد حاتمی جایی در برنامه‌های فصل بعد تیم دایی نخواهند داشت. در حالی که هر دوی این بازیکنان شروع بسیار خوبی در پرسپولیس داشتند.

سیّد باتعصب؛ شروع خوب و پایان بد

سیدصالحی با گلزنی در اولین دیدار فصل سرخپوشان برابر تراکتور، در راه اثبات این تئوری گام گذاشت که در این سال‌ها به اندازه توانایی‌های واقعی‌اش دیده نشده و دقیقا‌‌ همان مهاجم چارچوب‌شناسی است که پازل سرخپوشان در این سال‌ها به او نیاز داشته. او بعد‌تر در تقابل پرسپولیس با فجر نیز گل حساسی برای تیم دایی به ثمر رساند تا رفته‌رفته روی سکوهای آزادی محبوب شود. اما مهاجم سابق استقلال، سپاهان و تراکتورسازی هرگز موفق به حفظ روند خوب ابتدای فصل خود نشد. او در زمین مسابقه بیش از آنکه در نزدیکی‌های محوطه باشد، در حوالی میانه میدان در حال توپ‌گیری دیده می‌شد و با این روند نمی‌توانست مهاجم کارآمد درون محوطه یا به قول فرنگی‌ها «فاکس این دِ باکس» باشد.

سیدصالحی در نیم‌فصل دوم تنها دو بار برای پرسپولیس گلزنی کرد و در کل فصل با ۲۵۰۴ دقیقه بازی، تنها ۶ گل به ثمر رساند و یک پنالی برای تیمش گرفت. این بازیکن در کل فصل حتی یک پاس گل نیز صادر نکرد.

فرزاد حاتمی؛ غولِ چراغِ بی‌جادو

وضعیت برای فرزاد حاتمی نیز به همین منوال پیش رفت. او در شروع کار در پرسپولیس، به شکلی تماشایی دروازه تیم مس را در کرمان باز کرد و اولین شش‌تایی‌های فصل را برای سرخپوشان به قطعیت رساند اما هرگز نتوانست خودش را به ترکیب اصلی برساند و در بسیاری از بازی‌ها حتی چند ثانیه نیز در ترکیب قرار نگرفت. فرزاد در مجموع ۱۸۴ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و همه کارش برای این تیم،‌‌ همان تک گل بازی کرمان بود.

با چنین آماری، عجیب نیست که سیدصالحی و حاتمی فصل جدید را در گوشه دیگری از کشورمان استارت بزنند. بازیکنانی که با توجه به سفرهای مداوم‌شان، اگر به نوشتن سفرنامه روی بیاورند احتمالا روزهای موفقی در انتظارشان خواهد بود! نکته جالب اینجاست که با وجود آمار نسبتا ضعیف این دو بازیکن در فصل گذشته باز هم هر دوی آنها مشتریان فراوان و پروپاقرصی در میان تیم‌های لیگ برتری دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج