۱۱۰۵۸۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتخاب خورشیدی، غروب امید!

۱۰ اسفند ماه سال گذشته بود که انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد و از بین ۴ کاندیدا شهاب‌الدین عزیزی‌خادم با کسب بیشترین آرا توانست کرسی ریاست مهم‌ترین فدراسیون ورزشی را از آن خود کند.

روزنامه خراسان: ۱۰ اسفند ماه سال گذشته بود که انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد و از بین ۴ کاندیدا شهاب‌الدین عزیزی‌خادم با کسب بیشترین آرا توانست کرسی ریاست مهم‌ترین فدراسیون ورزشی را از آن خود کند. حضور دوباره یک چهره غیرفوتبالی که در رزومه کاری‌اش چربش اقتصاد بر زمینه‌های دیگر به وضوح پیدا بود، اهالی فوتبال را نسبت به تغییر وضعیت آچمز کنونی ناامید کرد، با این‌حال برخی همچنان امیدوار بودند رئیس جدید با انتخاب افراد کاربلد و متخصص فدراسیون به گل نشسته را تکانی بدهد و به قول علی کفاشیان آن را از باتلاقی که گیر کرده، نجات دهد یا بخشی از آن باتلاق را بخشکاند.

ردیف شدن اسم برخی نفرات چون علی خطیر برای پست دبیرکلی و کنار گذاشتن افرادی چون نبی، این امیدها را بیشتر کرد. با این‌حال عزیزی خادم تحت‌فشار رسانه‌ها که به شائبه انتخاب‌های رنگی دامن زده بودند، از اسم خطیر چشم‌پوشی کرد و درنهایت قنبرزاده دبیرکل فدراسیون فوتبال شد. حضور حمیدرضا مهرعلی رئیس سابق فدراسیون اتومبیلرانی به‌عنوان نایب‌رئیس نگرانی بابت انتخاب‌های بعدی را بیشتر کرد، با این‌حال شوک اصلی زمانی وارد شد که عزیزی‌خادم حکم سرپرست تیم ملی را به اسم مجتبی خورشیدی مربی سابق ماشین‌سازی تبریز زد و از یک مستند‌ساز هم به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم ملی نام برده شد!

مجتبی خورشیدی که بیشتر دوران حضورش در فوتبال را به عنوان دستیار مربیان مختلف سپری کرده و بیشتر یک چهره «فنی» است، در‌حالی برای سرپرستی تیم ملی انتخاب شد که تا یک روز قبل از این انتخاب، گزینه سرمربیگری تیم فوتبال ماشین‌سازی بود اما هنوز پایش به تبریز نرسیده، اخراج شد و به‌طور ناگهانی سر از فدراسیون فوتبال و یک مسئولیت مهم در آورد بدون این‌که یک دقیقه سابقه این کار را داشته باشد، البته او زمانی که در باشگاه نفت مسئولیت داشته، ظاهرا امور اجرایی اداری را انجام می‌داده، اما آیا این رزومه جهت انتخاب برای پست مهم سرپرست تیم ملی کافی است؟

حضور خورشیدی در پست مهم سرپرست تیم ملی، به شایعات زیادی دامن زد، از جمله این‌که ردپای افراد نامتعارف و آن‌ها که ادعای اشراف به ماورا‌الطبیعه را دارند در‌میان است! برخی هم داد‌و ستد رسانه‌ای را در انتخاب خورشیدی موثر دانسته و مدعی شدند ارتباط نزدیک عزیزی‌خادم با یک سردبیر مشهور ورزشی منجر به توصیه آقای سردبیر به رئیس برای حضور خورشیدی در پست سرپرست شده ‌و آنقدر این کار با عجله و فوری صورت گرفته که حتی هیئت‌رئیسه در جریان نبوده است! در‌ادامه شایعات سریالی برخی هم دوستی نزدیک خورشیدی با مدیربرنامه اسکوچیچ و دغدغه هماهنگی کامل بین سرمربی و سرپرست تیم‌ملی را در این انتخاب عجیب دخیل دانستند.

البته در میان انتقادهای گسترده به این انتخاب، برخی هم به دفاع از خورشیدی پرداخته و با توجه به ارتباطات خوب او، سرپرستی تیم ملی را مناسب چنین فردی دانستند. این عده در توجیه دفاع‌شان از خورشیدی به سرپرستان سابق تیم ملی اشاره کرده و معتقدند با توجه به اشراف خورشیدی به امور اداری شاید او کارهای سرپرستی را بهتر از افرادی چون محمدرضا ساکت و هوشنگ مقدس انجام دهد که در زمان مربی‌گری کارلوس کی‌روش سرپرست تیم ملی بوده‌اند.

در‌حالی که واکنش موافقان و مخالفان به انتخاب سرپرست تیم ملی همچنان ادامه دارد و فضای مجازی هم متاثر از آن شده، عده‌ای با عینک بدبینی این انتخاب را تیر خلاصی به‌اندک امید باقی‌مانده برای اصلاح امور فدراسیون و صعود تیم ملی می‌دانند و به زعم آن‌ها فدراسیون با این افراد و تیم ملی با این انتخاب‌ها به قهقرا می‌رود. شنیده می‌شود این انتخاب‌های اشتباه بدون ترکش نبوده و استعفای علی جوادی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال را به دنبال داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج