اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۵۹۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اعتراض‌های سراوان برنامه‌ریزی شده بود

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شروع ماجرای سراوان کاملا منظم، برنامه‌ریزی‌شده و از پیش‌تعیین شده بود، زیرا در همان ساعات اولیه شبکه‌های معاند آمادگی پوشش و عملیات روانی در این خصوص را داشتند.

خبرگزاری ایرنا: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شروع ماجرای سراوان کاملا منظم، برنامه‌ریزی‌شده و از پیش‌تعیین شده بود زیرا در همان ساعات اولیه شبکه‌های معاند آمادگی پوشش و عملیات روانی در این خصوص را داشتند.

آیت‌الله مصطفی محامی روز چهارشنبه در دیدار نماینده مردم سروان، سیب‌وسوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی با وی، اظهارداشت: متاسفانه رسانه‌های ما در اطلاع‌رسانی حادثه سراوان بسیار ضعیف عمل کردند و باید از مردم فهیم و نجیب سیستان و بلوچستان تشکر و قدردانی کرد زیرا که با وجود عملکرد ضعیف رسانه‌های ما و در مقابل تبلیغات گسترده دشمن مردم بصیرت به خرج دادند و همراهی با دشمنان انجام نشد و پای نظام خود ایستادند.

وی با ابراز تشکر از عملکرد خوب نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در کنترل اوضاع و عدم‌درگیری با مردم ادامه داد: افراد معترض حاضر در فرمانداری سراوان به دنبال حل گرفتاری خودشان بودند و با نظام مشکلی نداشتند در نتیجه در اعتراضات داخل فرمانداری هیچگونه تعرضی به عکس امامین انقلاب صورت نگرفت.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اتفاقات رخ‌داده باعث جلب توجه مرکزنشینان به مقوله مرز و سوخت در استان شده و باید از این فرصت پیش‌آمده نهایت استفاده انجام شود و با انجام کار کارشناسی شده راه‌حل‌ها و طرح‌های مناسب در خصوص سوخت و افزایش تولید و بهبود معیشت مردم ارائه شود.

وی خواستار همراهی نمایندگان سیستان و بلوچستان، یک‌صدایی و پیگیری این مساله در مرکز کشور شد و تصریح کرد: یکی از پیشنهادات در خصوص سوخت این است که سوخت به همان قیمت فروش در خلیج‌فارس، از طریق مرز به کشورهای همسایه فروخته شود و البته جلوی قاچاق سوخت گرفته شود در این صورت با وجود سود کمتر اما کمیت بیشتر می‌شود و در مقابل می‌توان بخشی از سود آن را برای مردم و در پروژه‌های عمرانی، معیشتی و ساخت راه‌ها هزینه کرد.

ملک‌ فاضلی نماینده مردم حوزه انتخابیه سراوان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تبریک سال نو به بررسی ظرفیت‌ها و تهدیدهای پیش‌رو در مرز سراوان پرداخت و گزارشی از آخرین فعالیت‌های انجام شده در این منطقه را ارائه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج