۱۱۰۶۳۲۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عذرخواهی بابت کلیپ موزیکال ورزش در مسجد

رئیس اداره ورزش و جوانان خمینی‌شهر استفاده از موسیقی نامناسب در ورزش صبحگاهی در یکی مساجد و در مجاورت مزار شهدا در خمینی‌شهر را حاصل سهل‌انگاری دانست و از برخورد با فرد خاطی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره ورزش و جوانان خمینی‌شهر استفاده از موسیقی نامناسب در ورزش صبحگاهی در یکی مساجد و در مجاورت مزار شهدا در خمینی‌شهر را حاصل سهل‌انگاری دانست و از برخورد با فرد خاطی خبر داد.
عذرخواهی بابت کلیپ موزیکال ورزش در مسجد
روح‌الله کاظمی در گفت‌وگو با ما درباره جنجالی شدن ورزش صبح‌گاهی در یکی از مساجد شهرستان خمینی‌شهر، اظهار داشت: هیئت امنای گلزار شهدای اندوان از فعالان ورزش صبح‌گاهی دعوت به عمل آورده بودند تا علاوه بر انجام ورزش صبح‌گاهی، با شهدا تجدید میثاق به عمل آورند و همین اتفاق نیز رخ داده است. نمایندگان هیئت ورزش همگانی بعد از ادای فریضه نماز، به روان پاک شهدا ادای احترام کرده و در یکی از مساجد ورزش صبح‌گاهی را انجام داده‌اند.
وی افزود: در ابتدا موسیقی انتخابی برای انجام ورزش، موسیقی ملایم و مناسبی بوده اما متأسفانه یکی از افراد حاضر در آنجا از یک موسیقی نامناسب استفاده کرده که موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم شهیدپرور و مومن شهرستان خمینی‌شهر شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر اتفاق رخ‌داده را محکوم کرد و گفت: با هیئت امنای گلزار شهدا و مساجد تماس گرفتیم و ضمن محکوم کردن این عمل، با فرد خاطی برخورد کردیم و برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آمد تا از تکرار این حوادث جلوگیری کرده و قرار شد تا برنامه‌های این چنینی حتماً با هماهنگی قبلی اجرا شود. برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات، برنامه‌‌ریزی شد تا چند موسیقی بدون کلام که مورد تأیید تمام ارگان‌ها و مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان خمینی‌شهر است، تهیه شده و در اختیار هیئت ورزش‌های همگانی و گروه‌های ورزش صبح‌گاهی قرار گیرد و دیگر مشکلی در این زمینه پیش نخواهد آمد.
کاظمی ضمن عذرخواهی از مردم شهرستان خمینی‌شهر، خاطرنشان کرد: چه من و چه تمام دوستانی که در این برنامه حاضر بودند، هیچ‌‌کدام قصد و نیتی مبنی بر توهین نداشته و سهل‌انگاری موجب این اتفاق شده است. تمام این افراد از خانواده شهدا و مردم مومن و انقلابی شهرستان خمینی‌شهر عذرخواهی کرده‌اند.
وی درباره اقدامات قضایی لازم برای برخورد با خاطیان این اتفاق، گفت: این اتفاق توسط بنیاد شهید و امام جمعه شهرستان خمینی‌شهر پیگیری شد و از طریق دادستانی شهرستان شکایاتی صورت گرفته و در حال پیگیری است. همان‌طور که گفتم فرد خاطی از روی ناآگاهی دست به این حرکت زده است، با این حال اقدامات لازم برای احضار او به کمیته انضباطی صورت گرفته و تذکرات لازم در این مورد داده شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر گفت: از تمام افرادی که دغدغه مسائل فرهنگی شهرستان خمینی‌شهر را دارند، تشکر می‌کنم و باز هم به نمایندگی ضمن محکوم کردن این اتفاق، از خانواده شهدا و مردم مومن شهرستان عذرخواهی می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج