جاباما
۱۱۰۶۵۱۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

نماینده مجلس: پیگیر حذف سربازی اجباری هستیم

حسن شجاعی علی آبادی در رشته‌توئیتی با اشاره به اینکه امکان حذف سربازی اجباری وجود دارد، اظهار کرد: مجلس انقلابی بر اساس اصول ۷۱، ۷۶، ۸۴، ۸۶ و ... قانون اساسی به دنبال تحقق آن است. پیوند زدن امنیت کشور به سربازی اجباری و حتی اغراق در آن به نحوی که یک روز کاستن از سربازی ضربه به امنیت باشد، نادرست، غیر واقعی و خلاف مصالح نظام است. اگر چنین است، غیبت صد‌ها هزار مشمول باید امنیت کشور را به کلی از بین برده باشد.

برترین‌ها: عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: پیوند زدن امنیت کشور به سربازی اجباری و حتی اغراق در آن به نحوی که یک روز کاستن از سربازی ضربه به امنیت باشد، نادرست، غیر واقعی و خلاف مصالح نظام است.

حسن شجاعی علی آبادی در رشته‌توئیتی با اشاره به اینکه امکان حذف سربازی اجباری وجود دارد، اظهار کرد: مجلس انقلابی بر اساس اصول ۷۱، ۷۶، ۸۴، ۸۶ و ... قانون اساسی به دنبال تحقق آن است.

نماینده مجلس: پیگیر حذف سربازی اجباری هستیم

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی آورده است: پیوند زدن امنیت کشور به سربازی اجباری و حتی اغراق در آن به نحوی که یک روز کاستن از سربازی ضربه به امنیت باشد، نادرست، غیر واقعی و خلاف مصالح نظام است. اگر چنین است، غیبت صدها هزار مشمول باید امنیت کشور را به کلی از بین برده باشد.

وی در این رشته توئیت افزوده است: سربازی اجباری پدیده‌ای صرفا نظامی نیست که فقط متخصصین نظامی حق اظهار نظر داشته باشند.

وی ادامه داده است: آنچه منطقا نیروهای مسلح می‌توانند بیان و مطالبه نمایند این است که با حذف سربازی اجباری به چه میزان بودجه برای جبران خلاء واقعی حذف سربازی مورد نیاز است تا دولت و مجلس آن را تامین کنند. بر اساس برخی برآوردها 25 همت مورد نیاز است که عدد بزرگی نیست.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در پایان این توئیت آورده است: البته اجبار در آموزش نظامی و در شرایط جنگی منطقی است. در شرایط عادی سربازی اختیاری می‌تواند نیازهای امنیتی کشور را تامین نماید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج