۱۱۰۶۸۵۰
۱۷ نظر
۵۰۱۳
۱۷ نظر
۵۰۱۳
پ

دکتر زالی: امروز ۷۰بیمار فوتی در تهران داشته‌ایم

فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران با اشاره به اینکه همچنان تاکید ما بر تعطیلی تهران است گفت: محدودیت‌های کنونی فقط بازی با الفاظ است و کنترل اپیدمی با تعابیر غیر علمی محقق نمی‌شود. همچنان تاکید ما بر تعطیلی شهر تهران است و در غیر این صورت نمی‌توانیم مرگ و میر را کنترل کنیم.

انتخاب: فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران با اشاره به اینکه همچنان تاکید ما بر تعطیلی تهران است گفت: محدودیت‌های کنونی فقط بازی با الفاظ است و کنترل اپیدمی با تعابیر غیر علمی محقق نمی‌شود.

علیرضا زالی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونا و ترددها در پایتخت با وجود اعلام شرایط قرمز اظهار داشت: همچنان تاکید ما بر تعطیلی شهر تهران است و در غیر این صورت نمی‌توانیم مرگ و میر را کنترل کنیم.

زالی با اشاره به اینکه چیزی که امروز در شهر می‌بینیم فقط بازی با الفاظ است و لاک‌داون نیست گفت: اگر قرار باشد ادارات با یک سوم کار کنند، طبیعتًا ارباب رجوع نیز در ادارات حضور پیدا می‌کنند و این شیوه روش مبارزه با اپیدمی نیست.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران بیان داشت: قبل از اینکه بخواهیم با کسی که کارمند است برخورد کنیم باید تضامینی برای حمایت از این کارمندان و افراد در نظر بگیریم چرا که این افراد نمی‌توانند سرخود در محل کار حاضر نشوند.

وی عنوان داشت: تا زمانی که تعبیرها سلیقه‌ای، غیرعلمی و کارشناسی نشده باشد کنترل اپیدمی محقق نمی‌شود و طی هفته گذشته هم بارها اخطار و هشدار دادیم که تنها راه حل فعلی پایتخت با توجه به رشد و نرخ بالای ابتلاء برای کنترل اپیدمی، تعطیلی شهر است.

زالی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ تغییری در ریتم شهر دیده نمی‌شود افزود: طی هفته گذشته با وجود اعلام شرایط قرمز بیش از ۸۰۰ هزار نفر از مترو استفاده کرده‌اند و با این شکل بیماری قابل کنترل نخواهد بود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران با بیان اینکه در کل استان تهران فقط ۷۰۰ کارشناس بهداشت عمومی داریم گفت: این تعداد نیز بسیار خسته هستند و بسیاری از افراد مسئول اعتقادی به انجام وظایف خود در حیطه کنترل و نظارت بر شیوه نامه‌های بهداشتی ندارند و امروز ۷۰ بیمار فوتی در تهران داشته‌ایم و با این روند مرگ و میر در تهران ادامه دار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محدثه

      یعنی یه کاری کردن،هر دقیقه چند میلیون آدم دعای خیرشون کنن و بگن خدا لعنتتون کنه که بازی با جون مردم شده،کارتون

    • بدون نام

      دولت وشمامقصرید.

    • بدون نام

      اینکار را باید تعطیلات عید انجام میدادید نه الان کار شما شده نوشدارو بعد از مرگ سهراب

    • بدون نام

      ب ما چه

    • بدون نام

      چرا تو ایام تعطیلات نوروز این کار را نکردید کار شما شده نوش دارو پس از مرگ سهراب

    • شهابسنگ

      تصمیم گیریها حیرت آوره، تعداد کارمندای بانکها و ادارت رو کم میکنن نتیجش این میشه که تعداد ارباب رجوع بیشتر میشه، مخصوصا توی بانکها

    • بدون نام

      یعنی تو مملکت یک نفر پیدا نمیشه که به فکر مردم خودش باشه،...همه مردم محکوم به مرگ هستن، فقط قبل از مردن به عنوان مقصر وضعیت فعلی باید همش جریمه بدن...

    • بدون نام

      بازی با الفاظ .....واقعا همینه

    • امیر

      بعد میگه 193 تو کل ایران .خدایا اینا خودشونم یه دروغ بزرگن چرا دروغ میگید چرا مردم رو نمیترسونید چه نفعی میبرید از مردن مردم

    • بدون نام

      ضربدر حداقل ده بکن تا به واقعیت نزدیکتربشه

    • بدون نام

      بازی با الفاظ جان مردم مسخرهدنیست یکبار دو هفته بهد ده روز بل بشو.اکر نمتوانید یک پزشک درست و حسابی ارتسی بگطذاربد جای خودتانو نیروب جوان دکتر ریسی و للتری هم خوس گفتار و خوس صوت نیستند مردم دا جذب نمیکنند.

    • ابولفضل

      ۱۳

    • ابولفضل

      ۷

    • بدون نام

      واکسن چی شد آقای زالی.خودت زدی آخه.

    • بی نام

      کجا باید شکایت کنیم که ما رو نمیزارن دورکاری بریم مگه بخش نامه سراسری نیست یا سرکاریه مثل سایپا و ایران خودرو ما باید سرکار بریم حتی مرخصی هم نمیدن

    • نامnaser

      خداازباعث وبانیش نگذره

    • بدون نام

      ملت و مملگت را نابود میکنم الا برگت ا...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج