۱۱۰۷۰۲۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

باد شدید اصفهان را در می‌نوردد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید و بارش‌های رگباری از ساعات بعد از ظهر امروز اغلب مناطق به ویژه نواحی غرب، شمال و شمال شرق استان را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری مهر: کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید و بارش‌های رگباری از ساعات بعد از ظهر امروز اغلب مناطق به ویژه نواحی غرب، شمال و شمال شرق استان را فرا می‌گیرد.
حجت‌الله علی عسگریان در گفت وگو با ما اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار از روی استان تا شامگاه امروز و احتمال بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید تا شدید در اغلب مناطق به ویژه غرب، شمال و شمال شرق استان از جمله اردستان، نطنز و نائین است.
وی با بیان اینکه وزش باد شدید و بارش‌های رگباری از بعد از ظهر امروز در سطح استان شدت می‌یابد، افزود: ناپایداری‌های جوی بهاره و وزش باد و گرد و خاک در اغلب مناطق به ویژه نواحی شرقی استان از فردا تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
علی‌عسگریان خاطرنشان کرد: بارندگی‌های خفیف و پراکنده در شبانه روز گذشته در سطح استان به ویژه نواحی غربی رخ داد که بیشترین میزان بارش از فریدونشهر با میانگین ۹ دهم میلی‌متر بوده است.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بین سه تا پنج درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.
وی اضافه کرد: خوروبیابانک و چوپانان با دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و فریدون‌شهر و میمه با دمای سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج