۱۱۰۷۲۱۴
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

دستگیری عوامل حمله به پاسگاه کورین زاهدان

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت : اشرار مسلحی که به پاسگاه انتظامی کورین در زاهدان حمله کردند، دستگیر شدند.

ایرنا: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت : اشرار مسلحی که به پاسگاه انتظامی کورین در زاهدان حمله کردند، دستگیر شدند.

سردار حسین اشتری یکشنبه شب در دیدار با خانواده استوار یکم شهید مجید رجایی که هفتم اسفندماه سال گذشته به دست اشرار مسلح در پاسگاه کورین زاهدان به شهادت رسید اظهار داشت: عاملان شهادت شهید رجایی و این جنایت با تحویل به مقامات قضایی به سزای اقدام شوم خود خواهند رسید.

وی با دلجویی از خانواده شهید رجایی خاطرنشان کرد: شهید مجید رجایی در حفظ آرامش و امنیت و آسایش مردم نثار کرد و باعث خنثی شدن شرارت ها در منطقه محل خدمتش شده است.

استوار مجید رجایی نجف آباد از ماموران انتظامی کورین شهرستان زاهدان در شبانگاه هفتم اسفند ماه سال ۱۳۹۹ حین حفاظت از پاسگاه انتظامی در حمله اشرار مسلح به پاسگاه کورین زاهدان، با اصابت مستقیم گلوله به مقام شهادت نائل آمد.

نیروی انتظامی در خدمت سلامت مردم

سردار اشتری با بیان اینکه با شیوع کرونا نیروی انتظامی در عرصه بوده است افزود: امروز حافظان امنیت با تمام توان در کنار حافظان سلامت هستند.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه بخش زیادی از مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا را نیروی انتظامی انجام می دهد، خاطر نشان کرد: پلیس با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت مستمر و بی وقفه آماده خدمت رسانی به مردم است.

سردار حسین اشتری یکشنبه شب به منظور حضور در آیین تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی استان خراسان شمالی به این استان شمالشرق کشور سفر کرد و با خانواده شهید مدافع وطن استوار یکم مجید رجایی و نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی دیدار کرد.

آیین تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی استان خراسان شمالی صبح روز دوشنبه در مقر فرماندهی نیروی انتظامی این استان در بجنورد برگزار می شود و در این آیین ضمن قدردانی از زحمات حدود هفت ساله سردار علیرضا مظاهری قدردانی و سرهنگ سعید مطهری زاده که پیش از این معاون اطلاعات و عملیات ناجا را بر عهده داشت به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان خراسان شمالی معرفی می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گدا ی نان

      زنده باد ایران آباد ومردم مهربانش

    • بدون نام

      خداپشت وپناهتون برادران مظلوم ووظیفه شناس نیروی انتظامی عزیز۰لااله الاالله ۰محمدرسول الله۰علیاولی الله ۰خداکمکتون کند۰خدابه زن وبچه هاتون صبرمرحمت فرماید۰ان شاالله واقعا شماسربازان گمنام امام زمان عج هستید۰

    • محمد جواد

      روحش شاد و یادش گرامی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج