جاباما
۱۱۰۷۵۳۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ثروت بنیانگذاران گوگل از مرز ۱۰۰میلیارد دلار عبور کرد

«لری پیج» و «سرگی برین»، بنیانگذاران گوگل با دارایی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلاری خود به جمع معدود افراد با چنین ثروت بالایی پیوستند.

روزیاتو: «لری پیج» و «سرگی برین»، بنیانگذاران گوگل با دارایی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد دلاری خود به جمع معدود افراد با چنین ثروت بالایی پیوستند.

جف بزوس مدیر عامل آمازون، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا، بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت، برنارد آرنو مدیرعامل LVMH، مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک و در نهایت وارن بافت مدیر عامل برکشایر، شش ثروتمندی در جهان هستند که دارایی بالای ۱۰۰ میلیارد دلار دارند. بعد از همه‌گیری کرونا و رشد سهام گوگل، ارزش دارایی بنیانگذاران این شرکت نیز افزایش یافت. همین مسئله باعث شد این دو نفر بتوانند به جمع افراد فوق ثروتمند جهان بپیوندند.

شاخص‌های آماری بلومبرگ نشان می‌دهد که ارزش دارایی لری پیج از مرز ۱۰۳.۶ میلیارد دلار و ارزش دارایی برین نیز از ۱۰۰.۲ میلیارد دلار عبور کرده است.

در گزارش منتشر شده از سوی بلومبرگ به این نکته اشاره شده که فروردین ماه امسال ثروت برین در حدود ۲۰.۴ میلیارد دلار و دارایی پیچ نیز در حدود ۲۱.۲ میلیارد دلار رشد کرده و همین مسئله باعث شده بتوانند رکورد جدیدی را در دارایی خود ثبت کنند.

از زمان همه‌گیری کرونا ارزش سهام این شرکت فناوری به سرعت افزایش پیدا کرده. سهام آلفابت نسبت به سال گذشته رشد ۸۰ درصدی را تجربه کرده است.

بنیانگذاران گوگل بخشی از سهام آلفابت را در اختیار دارند. این شرکت به غیر از هزینه‌های مربوط به خرید ترافیک برای سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی، رقمی در حدود ۴۶.۴۳ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. این در حالی است که سال گذشته درآمد این شرکت تنها ۳۷.۵۷ میلیارد دلار بود. به نظر می‌رسد شرایط قرنطینه کرونا و افزایش استفاده کاربران از یوتیوب و جستجوی گوگل به افزایش درآمد شرکت کمک کرده است.

پیج و برین در سال ۱۹۹۶ در حالی که هنوز دانشجوی دکترای دانشگاه استنفورد بودند، کار خود را در گوگل آغاز کردند. اکنون گوگل به پرطرفدارترین وب‌سایت جهان تبدیل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج