۱۱۰۷۸۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یحیی به زوج عالیشاه-مغانلو اعتماد می‌کند؟

پرسپولیس فرصت زیادی برای هماهنگی ستاره‌های خط حمله‌اش پیدا نکرد و بلافاصله بعد از سه بازی وارد مسابقات لیگ قهرمانان شده است.

فوتبالی: پرسپولیس فرصت زیادی برای هماهنگی ستاره‌های خط حمله‌اش پیدا نکرد و بلافاصله بعد از سه بازی وارد مسابقات لیگ قهرمانان شده است.

اولین بازی آسیایی پرسپولیس در شرایطی برگزار می‌شود که ترابی تا حدود زیادی آماده است، مغانلو به آمادگی نسبی رسیده اما آل‌کثیر هنوز کار دارد و قطعاً از آن بازیکنی که مقابل پاختاکور، شارجه و السد درخشید و گل زد فاصله دارد.

با این وجود انتخاب زوج مناسب و بهترین ترکیب خط حمله برای اولین بازی آسیایی مقابل الوحده حتماً چالش بزرگی برای کادر فنی پرسپولیس خواهد بود هر چند شاید تا الان آنها در این خصوص تصمیم نهایی‌شان را گرفته باشند.

پرسپولیس در ۲۰ بازی لیگ برتری‌اش فقط ۲۷ گل زده و تیم یحیی سلطان موقعیت سوزی است. حتی وقتی خبری از شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر و مهدی ترابی در این تیم نبود هم این پرسپولیس در برخی مسابقات۸ یا ۹ شانس گل در یک بازی ثبت می‌کرد اما نهایتاً یا یک گل از روی ضربه ایستگاهی می‌زد یا اصلاً در ثبت همان گل نیز عاجز می‌ماند.

حدس زدن ترکیب مدنظر کادر فنی پرسپولیس برای خط حمله کمی دشوار است. به نظر می‌رسد احتمال استفاده از زوج عالیشاه - مغانلو بیشتر باشد که در این صورت شاید امیری جای شجاعی در دفاع چپ و یا به جای پهلوان در پست هافبک چپ قرار بگیرد.

شاید هم تغییرات در خط میانی باشد و عالیشاه جای پهلوان بازی کند. در هر حال با اینکه خیلی‌ها منتظر تماشای زوج مغانلو - آل‌کثیر از ابتدای مسابقه اول هستند اما از تمرینات قرمزها و حضور عالیشاه در نشست خبری پیش از بازی نشان می دهد زوج عالیشاه و مغانلو از ابتدا برای پرسپولیس به میدان خواهند رفت.

مهاجمان پرسپولیس باید به این نکته توجه داشته باشند که میدان آسیایی و مصاف‌های تعیین کننده محل فرصت سوزی نیست و با توجه به اینکه بعید است در هر مسابقه ۸ یا ۹ موقعیت گل مانند لیگ برتر نصیب پرسپولیس شود باید مهاجمانی در زمین باشند که از نصف این موقعیت‌ها گل بسازند.

باید منتظر ماند و دید که آیا غیبت سعید آقایی و حضور احتمالی وحید امیری در دفاع چپ قرمزها باعث خواهد شد تا یحیی به زوج عالیشاه- مغانلو اعتماد کند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج