۱۱۰۹۵۷۶
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

چرای گوسفندان در یکی از بوستان‌های تهران

ویدیوی چرای گوسفندان در پارک سرخه حصار منتشر شد. این موضوع واکنش کاربران را به همراه داشته است ولی شهرداری تهران اعلام کرد؛ این مسأله راهکار و طرحی آزمایشی جهت پیشگیری از آتش سوزی محسوب می شود.

فارس نوشت: ویدیوی چرای گوسفندان در پارک سرخه حصار منتشر شد. این موضوع واکنش کاربران را به همراه داشته است ولی شهرداری تهران اعلام کرد؛ این مسأله راهکار و طرحی آزمایشی جهت پیشگیری از آتش سوزی محسوب می شود.

احسان صفائی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ تهران درباره این موضوع بع فارس گفت: هر ساله با آغاز فصل بهار و شروع بارندگی ها، شاهد رشد علف های هرز در مراتع بوستان جنگلی هستیم که این امر با آغاز فصل گرما منجر به بروز آتش سوزی می شود.

وی افزود: در سال جاری، تصمیم گرفته شد، طرحی آزمایشی در جهت جلوگیری از کف سوزی علف ها و به تبع آن خسارت به درختان بوستان و همچنین تقویت بستر خاک،طی مدتی کوتاه انجام و نتایج طرح مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

معاون شهردار منطقه ۱۳ تهران خاطرنشان کرد: از نظر علوم جنگلداری استفاده از چرای دام برای رستنی های کف ( اشکوب پایین ) و قرق کردن پارسل به پارسل جنگل به جهت از بین بردن علف های هرز به گونه ای که با خوردن توسط دام از رویش در سالهای آینده به شدت کاسته و در تقویت گونه های اشکوب فوقانی تاثیرات بسزایی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی هم خوب هم خاک تقویت میشه هم اون زبون بسته ها سیر میشن هم از آتش سوزی جلوگیری میشه هم برای بچه ها منظره قشنگی میشه حال دیگه تریپ ایش و اوش در نیارید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالی گفتی

      • بدون نام

        موافقم با شما

    • بدون نام

      عالیس

    • بدون نام

      این روش خیلی پیشتر از اینها برای جلوگیری از آتش گرفتن مراتع در پی آتش سوزی ناشی از گیاهی بنام « آتش زنه» به اجزا درامده است. حال اگر این شیو در تمامی استانها و بوستانها برای جلوگیری از آتش سوزی در مراتع بواسطه « گیاه آتش زنه» به اجرا گذاشته شود بهتر خواهد بود و از آتش سوزی و خسارت به طبیعت جلوگیر خواهد شد. بر اساس یک تحقیق در یکی از ایالتهای آمریکا مستندی در این خصوص ساخته شده است

    • سماء

      سلام
      چه خوبه
      مادرسال گذشته شاهد آتش سوزی های گسترده درسطح کشور و تهران بودیم و متاسفانه زیر ساخت لازم برای مهار آتش سوزی وسیع درطبیعت را نداریم با این طرح ساده ۱هزینه نمی شود۲پیشگیری میشود۳ در این شرایط سخت اقتصادی تولید رونق می یابد.

    • الناز

      چه جالب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج