جاباما
۱۱۱۰۱۳۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کلید لغو سوپرلیگ اروپایی از نگاه بوریس جانسون

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، معتقد است که آن‌ها باید به دنبال یک بمب قانونی برای برگزار نشدن سوپرلیگ اروپایی باشند.

ورزش سه: بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، معتقد است که آن‌ها باید به دنبال یک بمب قانونی برای برگزار نشدن سوپرلیگ اروپایی باشند.

چند شب پیش بود که ۱۲ باشگاه اروپایی بیانیه ای منتشر کرده و حضورشان در رقابت های موسوم به سوپرلیگ اروپایی را تایید کردند؛ اتفاقی که طی روزهای اخیر جنجال‌های زیادی را به پا کرده و در واقع به نظر می رسد که به جز باشگاه های حاضر در این تورنومنت سایرین از جمله سران لیگ های داخلی، یوفا و فیفا با برگزاری آن کاملاً مخالف هستند.

بعد از اعلام خبر برگزاری سوپرلیگ اروپایی، اتحادیه فوتبال انگلیس جزو اولین نهادهایی بود که مخالفت رسمی خود را با این رقابت‌ها نشان داد و با بیانیه ای موضع خود را مشخص کرد. از طرف دیگر تیم‌های انگلیسی غایب در سوپرلیگ نیز طی روزهای اخیر اعتراضات خود را نسبت به برگزاری این رقابت‌ها نشان داده اند.

بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا یکی از اصلی‌ترین مخالفان برگزاری سوپر لیگ اروپایی محسوب می شود. او در روزهای گذشته به شکلی کاملاً واضح این مسئله را عنوان کرده و اکنون به نظر می‌رسد که به دنبال راهکاری تاثیرگذار برای عدم برگزاری این مسابقات است.

در همین راستا جانسون امروز میزگردی تشکیل داده تا به صریح ترین ابزار قانونی برای مبارزه با برگزاری سوپرلیگ اروپایی دست پیدا کند. منابع مختلف تایید کرده اند که بوریس جانسون به اتحادیه فوتبال انگلیس، لیگ برتر و هواداران گفته است که این لیگ یک تورنومنت ضد رقابتی است و اینکه آنها باید به دنبال یک بمب قانونی برای جلوگیری از برگزاری این مسابقات باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج