۱۱۱۰۱۴۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مربی الدحیل: استقلال قدرت خود را ثابت کرده است

صبری لموشی سرمربی الدحیل معتقد است که بازی فردا مقابل استقلال، برای هر دو تیم یک دیدار ویژه است.

ورزش سه: صبری لموشی سرمربی الدحیل معتقد است که بازی فردا مقابل استقلال، برای هر دو تیم یک دیدار ویژه است.

صبری لموشی سرمربی الدحیل در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل استقلال گفت: خوشحالم که فردا با عمر السومة بازی نداریم. بازی فردا که در آن با تیم استقلال ایران روبرو خواهیم شد، یک مسابقه بسیار مهم و دشوار است که موقعیت استقلال در صدر جدول نشان دهنده این مسئله است.

او گفت: ما به نوبه خود آرزو داریم و تلاش می کنیم که جایگاه استقلال را از آن خود کنیم. این امر مستلزم این است که از لحاظ آمادگی جسمی، فنی و روانی در شرایط ایده آلی باشیم تا در مسابقه فردا به نتیجه مورد نظر خود برسیم.

لموشی گفت: استقلال در دو مسابقه موفق به کسب پیروزی شد و مطمئناً این امر نشان دهنده سطح خوب و قدرت این تیم است. اما هنوز مشخص نیست که کدام تیم می تواند در صدر گروه قرار گیرد. هنوز مسابقات زیادی در انتظار ما است و ما باید منتظر پایان مسابقات این دور باشیم. زیرا همه باشگاه ها هنوز فرصت صعود به دور بعد را دارند.

این مربی ادامه داد: امتیاز بالای استقلال تایید می کند تیمی با گرایش هجومی است و رویارویی با آن کار و تلاش زیادی می خواهد. با این حال، من کاملا به توانایی بازیکنانم در ارائه عملکرد مورد انتظار از آنها در زمین اعتماد دارم و این یک مسابقه ویژه برای هر دو تیم خواهد بود.

مربی الدحیل در مورد موقعیت های از دست رفته توسط تیم او به ویژه در مسابقه قبلی مقابل الاهلی گفت: در هر مسابقه موفق می شویم تعداد زیادی موقعیت ایجاد کنیم اما آنها از دست می روند. برای رفع این مشکل تلاش می کنیم زیرا از دست دادن مکرر موقعیت ها می تواند تأثیر منفی بر عملکرد تیم در مسابقات و همچنین نتایج بازی ها داشته باشد.

او گفت: بازیکنان باید درون زمین به تمرکز ایده آل برسند تا از این فرصت ها استفاده کنند و آنها را به گل تبدیل کنند، ایجاد موقعیت به معنای عملکرد خوب تیم در زمین است اما ما باید در صورت لزوم از این فرصت ها استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج