۱۱۱۰۱۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

باورنکردنی؛ تیم‌های سوپرلیگ اروپا جا زدند

منچسترسیتی و چلسی در تلاش برای آماده سازی اسناد لازم برای خروج از سوپرلیگ اروپا هستند و بارسلونا و اتلتیکومادرید نیز دچار تردید شده اند.

ورزش سه: منچسترسیتی و چلسی در تلاش برای آماده سازی اسناد لازم برای خروج از سوپرلیگ اروپا هستند و بارسلونا و اتلتیکومادرید نیز دچار تردید شده اند.

در ۲۴ ساعت اخیر جنجال بر سر برگزاری سوپرلیگ اروپا به اوج رسیده و تمام ارکان فوتبال اروپا به جان هم افتاده اند. امروز روسای دو نهاد فیفا و یوفا در کنفرانسی اعلام کردند تمام تلاش خود را برای بازگرداندن شرایط به حالت سابق انجام خواهند داد و حالا اخباری در مورد احتمال تغییر عقیده برخی از تیم های حاضر در سوپرلیگ اروپا منتشر شده است.

امشب چلسی در چارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف برایتون خواهد رفت و هواداران معترض چلسی پیش از این دیدار و در اعتراض به تصمیم مدیران چلسی به خروج از لیگ قهرمانان و شرکت در سوپرلیگ، در مقابل هتل محل استقرار بازیکنان این تیم دست به تجمع زده اند.

جالب اینجاست پتر چک، دروازه بان سابق و مدیر ورزشی فعلی چلسی در نهایت مجبور به پیاده شدن از اتوبوس و صحبت با هواداران برای آرام کردن اوضاع شد. هواداران در مقابل هتل تحصن کرده و با در دست گرفتن پلاکاردهایی از مدیران تیم محبوب شان خواستار خروج از سوپرلیگ شدند.

این در حالیست که دیروز نیز عنوان شد که چلسی از ابتدا نیز علاقه چندانی به شرکت در سوپرلیگ نداشته و تنها به نوعی به علت رقابت با دیگر باشگاه ها به این پیشنهاد پاسخ مثبت داده است. حالا چند منبع معتبر فاش کردند که این باشگاه در تلاش برای جمع آوری اسنادی است که بتواند بر اساس آن از شرکت در سوپرلیگ کناره گیری بکند. برخی منابع مانند نشریه سان خبر از تلاش منچسترسیتی برای خروج از سوپرلیگ نیز داده اند. اتلتیکومادرید نیز به این جمع پیوسته و خواهان ترک سوپرلیگ شده است.

اما خوان لاپورتا، رئیس جدید بلوگرانا نیز اعلام کرد تا اعضای باشگاه موافق نباشند بارسلونا راهی سوپرلیگ نمی شود. لاپورتا گفت: زمانی که تمامی اعضای باشگاه رای به حضور در سوپر لیگ ندهند، ما در این لیگ حضور نخواهیم یافت. این باشگاه آنها است، بنابراین آنها باید تصمیم بگیرند.

البته طبق توافقی که پیش از این بین تیم های شرکت کننده در این رقابت ها امضا شده انصراف از سوپرلیگ بگیرد باعث می شود باشگاه مذکور مجبور به پرداخت جریمه سنگینی باشد و در واقع احتمالا تلاش مدیران چلسی فرار از بار این رقم هنگفت است.

باورنکردنی؛ تیم‌های سوپرلیگ اروپا جا زدند

باورنکردنی؛ تیم‌های سوپرلیگ اروپا جا زدند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج