جاباما
۱۱۱۰۲۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

از بکام تا جانسون؛ نه به سوپرلیگ اروپا

تنها ۴۸ساعت بعد از اعلام تشکیل سوپرلیگ اروپا، اکنون اخباری در مورد انصراف باشگاه‌های حاضر در این لیگ منتشر شده است که واکنش‌های جالبی را به همراه داشت.

ورزش سه: تنها ۴۸ساعت بعد از اعلام تشکیل سوپرلیگ اروپا، اکنون اخباری در مورد انصراف باشگاه‌های حاضر در این لیگ منتشر شده است که واکنش‌های جالبی را به همراه داشت.

موجی که هواداران چلسی با بستن مسیر اتوبوس تیم شان آغاز کردند خیلی زود نتیجه داد و علاوه بر اینکه مسئولان این باشگاه را به صرافت کناره گیری از سوپرلیگ انداخت، چند باشگاه دیگر از جمله منچسترسیتی، بارسلونا و اتلتیکو مادرید نیز قصد کناره گیری از این رقابت ها را دارند؛ اتفاقی که موجودیت این رقابت ها را با خطر جدی روبرو خواهد کرد.

به این ترتیب هواداران و چهره هایی که در ۴۸ ساعت اخیر نگران به گروگان گرفته شدن فوتبال توسط باشگاه های بزرگ بودند، اکنون احساس می کنند که بار دیگر ورزش مورد علاقه شان را پس گرفته اند. به این ترتیب بار دیگر سوپرلیگ به ترند اول شبکه های اجتماعی تبدیل شده است؛ اما این بار نه با احساس ترس و ناباوری، که با پست هایی که بوی پیروزی در یک نبرد بزرگ می دهد.

در ادامه می توانید این واکنش ها را لحظه به لحظه دنبال کنید:

واکنش توییتری رحیم استرلینگ مهاجم تیم فوتبال منچسرسیتی پس از بیانیه‌ای رسمی این باشگاه مبنی بر انصراف از سوپرلیگ.

از بکام تا جانسون؛ نه به سوپرلیگ اروپا

دیوید بکام: من علاقه‌مند به فوتبالم؛ تا جایی که یادم میاد فوتبال بخشی از زندگی من بوده، وقتی بچه بودم به عنوان هوادار عاشقش بودم و هنوز هم هستم. به عنوان یک بازیکن و مالک باشگاه هم میدونم فوتبال بدون هوادار هیچی نیست، ما به فوتبال برای همه نیاز داریم. ما نیاز داریم فوتبال عادلانه باشه و مسابقات بر اساس شایستگی باشه. اگر از این ارزش‌ها مراقبت نکنیم، ورزش مورد علاقه ما به خطر خواهد افتاد.

از بکام تا جانسون؛ نه به سوپرلیگ اروپا

بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس: اگر تصمیم چلسی و منچسترسیتی مبنی بر خروج از سوپرلیگ تأیید شود، من به آن‌ها برای این موضوع تبریک می‌گویم. امیدوارم سایر باشگاه‌های شرکت‌کننده در سوپرلیگ هم به چلسی و منچسترسیتی بپیوندند.

از بکام تا جانسون؛ نه به سوپرلیگ اروپا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج