جاباما
۱۱۱۰۹۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس در انتظار تصمیم برای بازگشت به ایران

نگرانی جدی پرسپولیس و دیگر تیم‌های حاضر در گروه E، احتمال انجام یک قرنطینه سراسری در ایالت گواست.

ورزش سه: نگرانی جدی پرسپولیس و دیگر تیم‌های حاضر در گروه E، احتمال انجام یک قرنطینه سراسری در ایالت گواست.

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در حالی برگزار می‌شود که مرحله گروهی این مسابقات به دور برگشت رسیده و قرار است امروز پرسپولیس در مقابل نماینده میزبان و الوحده برابر الریان به میدان بروند. نکته جالب این است که برگزاری بازی های آسیایی زیر سایه افزایش روز افزون موارد کرونایی در ایالت گوآ به انجام می‌رسد و حالا دولت محلی تصمیم گرفته که محدودیت‌های تازه‌ای را وضع کند.

ساوانت، وزیر ارشد دولت محلی گوآ در یک نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار می‌شد، در این خصوص گفت: «محدودیت‌های تازه رفت و آمد را وضع کرده‌ایم و امیدواریم که به کنترل بیماری منجر شود.» او همچنین در پاسخ به سوالی در مورد قرنطینه نیز، آن را «آخرین راه» قلمداد و عنوان کرد که با ادامه این روند چاره‌ای جز قرنطینه نخواهد بود.

نکته جالب درباره گوآ این است که مبتلایان روزهای اخیر، اغلب شهروندان زیر ۵۰ سال بوده‌اند و وزیر ارشد دولت محلی نیز با اشاره به این موضوع، از واکسیناسیون افراد زیر ۵۰ سال در تابستان جاری سخن گفت. موضوع ابتلای جوان‌ترها به بیماری کووید-۱۹ باعث نگرانی تیم‌های خارجی حاضر در گوآ نیز شده اما فعلا از بین چهار تیم نتیجه تست مثبت نبوده است.

حال علاوه بر محدودیت‌های داخلی، دولت امارات متحده عربی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده که به خاطر حادشدن شرایط کرونا در هند، برای ۱۰ روز پروازهایش به این کشور را ممنوع کرده و این در حالی است که ظهر امروز فرشاد فرجی مدافع تیم پرسپولیس پایتخت ایران را به مقصد هندوستان ترک کرد.

ایجاد منع رفت و آمد شبانه سبب شد تا پرسپولیسی‌ها تمرین امروزشان را زودتر برگزار کنند و حالا نگرانی جدی درباره زمان برگزاری بازی های فردا وجود دارد. باتوجه به برگزاری بازی در ماه رمضان و این‌که به خاطر مسلمان بودن تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان، بازی‌ها پس از اذان مغرب برگزار می‌شوند، بنابراین مسئولان ورزش گوآ در تلاشند تا این اجازه را از دولت محلی بگیرند و مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

از طرف دیگر نگرانی جدی پرسپولیس و دیگر تیم‌های حاضر در گروه E، احتمال انجام یک قرنطینه سراسری در ایالت گواست. اکنون کمتر از دو هفته تا پایان محدودیت‌ها باقی مانده و هنوز ۹ روز تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان زمان باقی است و شاید پیش از پرواز الوحده، الریان و پرسپولیس به کشورهایشان، قرنطینه سراسری اعمال شود.

همچنین باتوجه به بسته شدن خطوط هوایی امارات - هند، حداقل تیم الوحده امکان بازگشت به کشور را تا پایان این قوانین نخواهد داشت و شاید دولت ایران و قطر نیز چنین تصمیمی را بگیرند.

در ۲۴ ساعت اخیر، در ایالت گوآ که حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد، ۱۴۱۰ مورد کرونایی جدید شناسایی شد و ۲۱ نفر نیز جان باختند. دولت محلی، یکی از دلایل افزایش موارد ابتلا را «گسترش انجام آزمایش» عنوان کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج