جاباما
۱۱۱۱۸۰۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

کلاهبرداری با عنوان کارت خرید سهام عدالت

رییس پلیس فتای استان کرمان با اشاره به طرح صدور کارت اعتباری سهام عدالت و استقبال شهروندان از آن، درمورد هرگونه کلاهبرداری با عنوان کارت اعتباری سهام عدالت هشدار داد.

ایسنا: رییس پلیس فتای استان کرمان با اشاره به طرح صدور کارت اعتباری سهام عدالت و استقبال شهروندان از آن، درمورد هرگونه کلاهبرداری با عنوان کارت اعتباری سهام عدالت هشدار داد.

سرهنگ"امین یادگار نژاد " امروز پنجم اردیبهشت ماه اظهار کرد: با اعلام دولت مبنی بر صدور کارت خرید اعتباری سهام عدالت، کلاهبرداران سایبری از این موضوع سوءاستفاده کرده و با روش‌های مختلف سعی در فریب شهروندان دارند.

وی افزود: شیادان سایبری با ارسال پیام‌هایی با عناوین مرتبط با کارت اعتباری سهام عدالت که حاوی لینک جعلی هستند از شهروندان می‌خواهند برای ثبت‌نام کارت اعتباری بر روی لینک آلوده کلیک کرده و در صورت کلیک بر روی لینک موجود در پیامک، شهروندان به سایت جعلی که بسیار مشابه سایت اصلی است، متصل شده که در نهایت به سرقت اطلاعات بانکی و برداشت از حساب آنها منتهی می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: شهروندان برای کسب اطلاعات و اخبار موردنیاز خود در زمینه سهام عدالت و صدور کارت اعتباری فقط از رسانه‌های رسمی و معتبر کسب اطلاع کنند و هیچ‌گاه به پیام‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی با عناوینی از قبیل ثبت نام کارت خرید سهام عدالت، ثبت نام وام یارانه و یا سبد معیشتی منتشر می‌شود، توجه نکنند.

وی بیان کرد: طبق اعلام مسئولین کشوری، برای دریافت کارت اعتباری سهام عدالت به هیچ وجه نیازی به مراجعه حضوری نیست و کلیه اقدامات لازم در برنامه‌های موبایلی دو بانک ملی و تجارت انجام خواهد گرفت. شهروندان برای ثبت درخواست باید از برنامه‌های رسمی دو بانک ذکر شده درخواست خود را ثبت کرده و از ورود به سایت‌های مشابه که توسط کلاهبرداران طراحی شده است، بپرهیزند.

یادگارنژاد با تاکید بر هوشیاری شهروندان نسبت به پیامک‌هایی که از شماره‌های ناشناس دریافت می‌کنند، گفت: هموطنان می‌توانند برای دریافت اطلاعات، هشدارها و توصیه‌های پلیس فتا به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک نیز گزارش خود را در بخش فوریت‌های سایبری سایت پلیس فتا به ما اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج