اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۱۱۸۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

‌می‌خواهم زنده بمانم؛ تقابل نکونام - ژاوی

شنبه ۲۱ فروردین بود که فولادخوزستان ماجراجویی خود را در لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی ۴-۰ برابر العین ثروتمند آغاز کرد.

فوتبالی: شنبه ۲۱ فروردین بود که فولادخوزستان ماجراجویی خود را در لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی ۴-۰ برابر العین ثروتمند آغاز کرد.

فولاد تحت هدایت جواد نکونام به روزهای خوب بازگشته است و این تیم در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته است.

‌می‌خواهم زنده بمانم؛ تقابل نکونام - ژاوی

فولاد در بازی پلی آف برابر العین موفق شد یک برد پر گل را برابر نماینده امارات به دست بیاورد تا به مرحله گروهی صعود کند و در گروه D مسابقات با تیم های النصر عربستان، السد قطر و الوحدات اردن هم گروه شود.

فولا در بازی اول برابر السد، یک بازی منطقی را به نمایش گذاشت موفق شد گل اول را وارد دروازه شاگردان ژاوی کند اما در دقیقه 89 السد موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند.

شاگردان جواد نکونام در بازی دوم برابر الوحدات اردن به پیروزی یک - صفر دست پیدا کردند و در بازی سوم و آخر دور رفت برابر النصر عربستان در دقیقه 53 از حریف پیش افتادند منهی باز هم نتوانست برتری را حفظ کند در دقیقه 69 النصر گل مساوی را به ثمر رساند.

فولاد در اولین بازی دور برگشت برابر النصر با نتیجه 2-0 شکست خورد اما این در حالی بود که اگر مهران موسوی مدافع میانی فولاد دقت بیشتری می کرد و توپ را لو نمی داد فولاد با نتیجه2-0 شکست نمی خورد.

حالا فولاد در بازی فردا برای زنده نگه داشتن شانس صعود باید برابر السد قطر به میدان برود و فولاد 5 امتیازی با پیروزی در این بازی می تواند 8 امتیاز شود و بالا تر از السد 7 امتیازی در رده دوم جدول قرار بگیرد تا همه چیز به بازی آخر کشیده شود.

فولاد با برتری برابر الوحدات اردن در بازی آخر که تیم ضعیف تری نسبت به النصر و السد است می تواند 11 امتیازی شود و امیدوار به نتیجه دلخواهش در بازی همزمان میان النصر و السد باشد و این یعنی فولاد می خواهد در لیگ قهرمانان آسیا به ماجراجویی اش ادامه بدهد تا امید در دل هواداران پرشورش زنده بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج