۱۱۱۲۱۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

یک مسؤول در وزارت ارشاد خبر داد:

برخورد وزارت ارشاد با بساط پیش‌بینی فوتبال

یک مسؤول در وزارت ارشاد گفت: نظارت مستمر و نامحسوس بر فعالیت چاپخانه‌ها توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مانع از انتشار ۸۰هزار برگه پیش‌بینی نتایج مسابقات فوتبال شد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اعلام این خبر افزود: این اداره کل همانطور که در زمان صدور مجوز فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری حساسیت لازم را در احراز صلاحیت‌های تخصصی و مورد نیاز از خود نشان می‌دهد، نظارت مستمر و دقیق بر عملکرد مجموعه‌های تحت نظارت خود را با جدیت پیگیری می‌کند تا این فعالیت‌ها از مسیر قانون خارج نشود.

فامه عاشوری با تاکید بر تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در جهت اجرای قانون اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن مسابقات جام جهانی، برخی از سودجویان درصدد سوء استفاده از جو حاکم بر جامعه خصوصا جوانان و فوتبال‌دوستان هستند تا با انتشار برگه‌های پیش‌بینی نتایج، با جلب اعتماد آنان از موقعیت به‌وجودآمده سوءاستفاده کنند.

او با غیرقانونی دانستن هرگونه انتشار و توزیع برگه‌های پیش‌بینی نتایج در مسابقات مختلف اعم از مسابقات جام جهانی، لیگ اروپا و داخلی، ضمن هشدار به فوتبال‌دوستان گفت: با نظارت دقیق و مستمر این اداره کل از انتشار این اقلام جلوگیری شد و چاپخانه‌هایی که درصدد انجام این کار بودند جهت طی مراحل قانونی به کمیته ساماندهی تخلفات چاپخانه‌ها معرفی شدند.

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ضمن تکذیب تعطیلی تعدادی از چاپخانه‌ها که برخی از رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند از انجام مراحل اداری و قانونی تا صدور حکم برای این چاپخانه‌ها خبر داد که احکام ایشان ظرف مدت ۲۴ ساعت آینده اعلام می‌شود.

عاشوری با بیان اینکه ممانعت از انتشار ۸۰هزار برگه پیش‌بینی نتایج مسابقات فوتبال نشان از عملکرد صحیح و نظارت دقیق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران دارد، بر ادامه این بازرسی‌ها و نظارت‌های دقیق بر عملکرد چاپخانه‌ها و تشدید آن در این ایام اشاره کرد و از تمامی موسسات و مراکز فرهنگی و هنری تحت نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران خواست تا بر اساس وظایف قانونی خود و در حیطه قانون حرکت کنند چرا که هرگونه تخلف و عبور از چارچوب قانونی جدی‌ترین برخورد را در پی خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج