۱۱۱۲۴۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش پیوس به شایعه شکست عمدی پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل الوحده در روند بسیار طبیعی به ثمر رسید و اینکه بعضی می‌گویند شکست عمدی بوده، حرف بچه‌گانه‌ای است.

میزان: فرشاد پیوس در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس رقیبش را دست‌کم گرفته بود و در نیمه اول کمتر برای ارائه بازی هجومی شور و اشتیاق داشت. از سوی مقابل مدافعان الوحده هم به خوبی وظایف‌شان را انجام دادند. با توجه به اینکه دومین بازی دو تیم مقابل یکدیگر بود، اماراتی‌ها شناخت خوبی از پرسپولیس داشتند و با آنالیز مناسب برنامه‌هایشان را در زمین اجرا کردند. این بازی اگر تا صبح هم ادامه پیدا می‌کرد، پرسپولیس موفق به گلزنی نمی‌شد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بعضی حرف و حدیث‌های بچه‌گانه درباره شکست عمدی پرسپولیس مقابل الوحده مطرح می‌شود که این مسئله را کاملاً رد می‌کنم. تیمی که هدفش قهرمانی است باید مقابل همه رقبا برنده باشد و برایش تقابل با هیچ تیمی فرق ندارد. پرسپولیس دیروز جوانمردانه ظاهر شد. سرخ‌پوشان با دوندگی زیاد و استفاده از فضاهای زمین دنبال پیروزی بودند. با این وجود شاگردان گل‌محمدی در گلزنی موفق نبودند. گل الوحده در روند بسیار طبیعی به ثمر رسید و اینکه بعضی می‌گویند شکست عمدی بوده، حرف بچه‌گانه‌ای است.

پیشکسوت پرسپولیس پیرامون عدم همزمانی رقابت‌های گروهی در هندوستان گفت: عدم برگزاری همزمان رقابت‌ها اتفاق خوبی نیست. وقتی نتایج هر دو بازی روی سرنوشت رقابت‌ها تاثیر دارد، چرا نباید همزمان برگزار شود؟ اگر هندوستان امکانات برگزاری همزمان مسابقه را نداشته است، چرا به این کشور میزبانی داده شد. به نظرم مسئولان پرسپولیس در خصوص عدم برگزاری همزمان رقابت‌ها باید اعتراض کنند و به طور رسمی پیگیر این موضوع باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج