۱۱۱۳۳۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نظری: در استقلال بارها دلم شکسته شد

محمد مهدی نظری، یکی از اولین بازیکنانی بود که جدایی اش از تیم استقلال قطعی شد. نظری در این خصوص به آی اسپورت می گوید: «روزهای خیلی خوبی در استقلال داشتم. دست تک تک هواداران این تیم را می بوسم. آنها در طول فصل حمایت های خوبی از من داشتند و از همه شان تشکر می کنم. متاسفانه نشد روزهای خوبم با استقلال ادامه داشته باشد.»

آی اسپرت: محمد مهدی نظری، یکی از اولین بازیکنانی بود که جدایی اش از تیم استقلال قطعی شد. نظری در این خصوص به آی اسپورت می گوید: «روزهای خیلی خوبی در استقلال داشتم. دست تک تک هواداران این تیم را می بوسم. آنها در طول فصل حمایت های خوبی از من داشتند و از همه شان تشکر می کنم. متاسفانه نشد روزهای خوبم با استقلال ادامه داشته باشد.»

او درباره اینکه چرا در استقلال نتوانست درخشش خاصی داشته باشد، عنوان می کند: «من عملکرد بدی نداشتم، متاسفانه خیلی ها گل نزدن مرا می بینند در حالی که در اکثر دیدارهایی که مورد استفاده قرار گرفتم توانستم برای استقلال مثمرثمر باشم. در طول فصل چند بار برخی تماشاگرنماها علیه من شعارهایی دادند و دلم را شکستند. واقعیت این بود که من از حضور در استقلال چیز دیگری تصور می کردم و به هیچ کدام از آن چیزها نرسیدم.»

نظری همچنین می گوید: «متاسفانه در باشگاه استقلال هم برخی افراد بودند که دوست نداشتند من آنجا بمانم. نمی دانم چرا اما خیلی ها با من دشمنی داشتند. فکر نمی کردم در استقلال اسیر این حاشیه ها شوم.»

او درباره حضور در گسترش فولاد تاکید می کند: «پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما پس از صحبت با مسئولان گسترش فولاد به خاطر شرایط خوب این باشگاه تصمیم گرفتم فوتبالم را در تبریز دنبال کنم. هدف من پیشرفت در فوتبال است و فضا برای پیشرفت در گسترش فولاد مهیا است.»

مهاجم گسترش فولاد تصریح می کند: «امیدوارم تیم خوبی بسته شود تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. ما در فصل جدید به کسب سهمیه آسیایی فکر می کنیم و امیدوارم به هدفمان برسیم.»

نظری در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است روزی به استقلال برگردد، می افزاید: «نمی دانم، دوست ندارم در این باره حرفی بزنم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج