۱۱۱۳۵۴۰
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

سیدحسین حسینی، فراموش شده بزرگ!

چرا رکورددار بسته نگه داشتن دروازه‌ها در تاریخ لیگ برتر، مورد توجه سرمربی استقلال قرار نمی‌گیرد؟

ایران ورزشی: چرا رکورددار بسته نگه داشتن دروازه‌ها در تاریخ لیگ برتر، مورد توجه سرمربی استقلال قرار نمی‌گیرد؟ این سؤالی است که شاید در ذهن هر هوادار استقلالی شکل بگیرد. حسین حسینی به نیمکت میخکوب شده و فقط نمایش رشید مظاهری را تماشا می‌کند. او از وقتی فرهاد مجیدی به استقلال برگشته و جای محمود فکری را گرفته، فرصت بازی و حضور در زمین را به دست نیاورده و این مسأله مهمی است که هرگز مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

حسینی ابتدای فصل و وقتی محمود فکری هدایت استقلال را بر عهده داشت و سعید عزیزیان دروازه‌بان‌ها را تمرین می‌داد، چهار بار در ترکیب قرار گرفت. اولی مقابل مس رفسنجان در بازی رفت که استقلال دو بر صفر پیروز شد و حسینی کلین‌شیت کرد. سپس نوبت به بازی برابر فولاد رسید. همان دیدار پرحاشیه که استقلال نتیجه را دو بر یک واگذار کرد. حسینی دو گل خورد و نتوانست مانع فرو‌ ریختن دروازه‌اش شود. دیدار بعد که فرصت به دروازه‌بان ۲۸ ساله استقلال رسید، دیدار برابر نفت مسجدسلیمان بود که با تساوی یک بر یک به پایان رسید. حسینی در شهر اولین‌ها گل خورد تا دوباره به نیمکت تبعید شود.

سیدحسین حسینی چهارمین حضور خود در لیگ بیستم را مقابل نفت مسجدسلیمان تجربه کرد. دیداری که با نتیجه یک بر یک تمام شد. حسینی دوباره در رقم زدن کلین‌شیت ناکام ماند و بعد هم تغییرات روی نیمکت استقلال انجام شد تا او برای مدت‌ها روی نیمکت قرار بگیرد و به قول معروف پیچ و مهره شود.

استقلال این فصل از دو دروازه‌بان در ترکیب خود استفاده کرده. حسینی چهار بار بازی کرده و چهار گل در لیگ برتر دریافت کرده. مظاهری هم در لیگ ۱۵ بار درون دروازه قرار گرفته و هشت بار دروازه‌اش باز شده. حسینی به طور میانگین هر بازی یک گل خورده و مظاهری هم به ازای هر دو بازی این تعداد گل را دریافت کرده است. بنابراین آمار به سود مظاهری است و نشان می‌دهد او لایق حضور در ترکیب اصلی استقلال در لیگ برتر است.

سؤال اما این است که چرا حسینی فراموش شده و حتی با لغزش مظاهری هم فرصت بازی به دست نمی‌آورد؟ استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و چهار بازی نخست، هشت گل دریافت کرد. دو گل از الاهلی و شش گل برابر الدحیل در دو بازی متوالی. آماری که ضعف خط دفاع هم در آن دخیل بود اما مربی اگر به دروازه‌بان دومش اعتماد داشته باشد، در چنین شرایطی از او استفاده می‌کند اما انگار مجیدی اعتقادی به حسینی ندارد و این را در هفته‌های اخیر به وضوح و با تصمیماتش نشان داده است.

حسینی با این شرایط احتمالاً در پایان فصل از پیراهن استقلال خداحافظی خواهد کرد و فوتبال خود‌‌ را در باشگاهی جدید دنبال می‌کند. دروازه‌بانی که زمانی رکوردها را جابه‌جا می‌کرد و به تیم ملی هم دعوت می‌شد، حالا یک فراموش شده بزرگ است. البته که عملکرد پرنوسان حسینی هم در وقوع این اتفاقات بی‌تأثیر نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی

      چون دروازبان قابل اعتمادی نیست اگر مظاهری نبود تیم ما بیشتر گل میخوردخیلی سوتی میده

    • بدون نام

      نمیدونم این روزنامه ها چرا فقط دنبال حواشی هستن.حالا که یه زره استقلال اروم گرفته.اخه به توچه بگو تو کل دنیا یه دروازبان اول هست یه دوم و حسینی دوم فهمیدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون بی پدرن

    • بدون نام

      دقیقا حاشیه بعد از برد دلم برای مظلومیت استقلال میسوزه ما فقط خدا را داریم

      پاسخ ها

      • شاهرخ

        اینا بد جوری تو رسانه ها....

    • بدون نام

      میبینم که همه دست به کار شدن که استقلال رو ببرن تو حاشیه

    • بدون نام

      تو بهترین هستی پسر جایگاه بیشتر از استقلال هست این به قول میدم لایق بهترین ها هستی پسر شیرازی موفق باشی نا امید نباش مجیدی کسی نیست گه بخواهد تورو فراموش کن خدا فراموش نکن پسر

    • mori

      الان شما به حسینی گفتی دروازه بان؟ خخخ قایدی رو بذارن تو گل از حسینی مطمان تر گلری میکنه

    • تاجی

      روزنامه نگار دست از سر استقلال بردار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج