۱۱۱۴۴۲۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دستگیری سه گروگانگیر مسلح در کرمان

فرمانده انتظامی کرمان از دستگیری ۳ گروگانگیر مسلح، آزادی گروگان ۵۰ ساله و بازگشت ۳ میلیارد ریال پول از چنگال آدم ربایان در عملیات مشترک پلیس سیستان و بلوچستان و پلیس نرماشیر خبر داد.

مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی کرمان از دستگیری ۳ گروگانگیر مسلح، آزادی گروگان ۵۰ ساله و بازگشت ۳ میلیارد ریال پول از چنگال آدم ربایان در عملیات مشترک پلیس سیستان و بلوچستان و پلیس نرماشیر خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: در تاریخ ۲۳ فروردین ماه سال جاری یکی از مغازه داران شهرستان نرماشیر توسط افرادی مسلح با هدف اخاذی به گروگان گرفته می‌شود که بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان نرماشیر قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه آدم ربایان ضمن تماس با خانواده این فرد ربوده شده، در قبال آزادی او مبلغ ۳ میلیارد ریال پول نقد درخواست کرده بودند، افزود: با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی نرماشیر محل اخفتای آدم ربایان در یکی از مناطق صعب العبور استان سیستان و بلوچستان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه اعضای این باند با تهدیدات پی در پی مبلغ در خواستی را از خانواده گروگان دریافت کردند، بیان داشت: با رصد مداوم اطلاعاتی و تحقیقات گسترده طی یک عملیات مشترک و منسجم پلیسی سه نفر از اعضای این باند در منطقه مذکور دستگیر و گروگان آزاد شد.

سردار ناظری اظهار کرد: بلافاصله در اقدام بعدی پلیس نرماشیر مبلغ ۳ میلیارد ریال پول گرفته شده از سوی آدم ربایان برگشت داده شد و تلاش برای دستگیری عاملان متواری نیز ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج