جاباما
۱۱۱۴۴۴۲
۱۱ نظر
۵۰۱۲
۱۱ نظر
۵۰۱۲
پ

خیام وقار کاشانی:

«احضار» برای مردم جالب است

خیام وقارکاشانی درباره پرداختن «احضار» به مساله رمالی و فالگیری که یکی از مسایل همیشگی جامعه است، صحبت کرد.

خبرگزاری صبا: خیام وقارکاشانی درباره پرداختن «احضار» به مساله رمالی و فالگیری که یکی از مسایل همیشگی جامعه است، صحبت کرد.
«احضار» برای مردم جالب است
خیام وقارکاشانی بازیگر سریال «احضار» که در ژانر وحشت برای ماه رمضان ۱۴۰۰ تولید شده‌ و در شبکه یک سیما در حال پخش است، درباره این سریال در گفتگو با ما عنوان کرد: سریال «احضار» از قسمت‌های اول تا الان توانسته‌است جای خود را در میان مخاطبان باز کند که دلیل آن هم این است که در ژانری ساخته شده که در این سال‌ها کمتر به آن پرداخته شده است.
او با اشاره به همکاری در سریال «پنجمین خورشید» ساخته علیرضا افخمی، خود را علاقمند به آثار این کارگردان دانست و اعلام کرد: همیشه کارهای علیرضا افخمی را دنبال کرده‌ام و به دلیل علاقه ای که به آثار او داشته‌ام مایل به همکاری با ایشان بودم. این علاقمندی و همچنین نقش متفاوتی که در سریال «احضار» دارم، دلیلی شد برای من تا در کنار ایشان باشم.
این بازیگر با اشاره به پرمخاطب شدن «احضار»، موضوع ماورایی و ماجرای این سریال را برای بیننده جذاب دانست و تصریح کرد: این سریال به دلیل محتوای متفاوتی که با مجموعه‌های پخش شده در سال‌های گذشته و همچنین سریال‌های رمضانی امسال دارد توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده‌است.
وقارکاشانی با اعلام نزدیک بودن سوژه سریال به مسایل روز جامعه، اذعان کرد: «احضار» درباره مسائلی است که امروزه بسیاری از مردم جامعه درگیر آن هستند. در این سریال به مساله مراجعه مردم به افراد رمال و فالگیر برای اینکه بتوانند با این روش روند زندگی‌شان را بهبود ببخشند، پرداخته شده‌است.
او درباره اینکه «احضار» تا چه اندازه موفق شده‌است تا به انتظار مخاطب از ژانر وحشت پاسخ دهد، توضیح داد: این امر با توجه به امکانات و شرایطی که یک سریال در آن ساخته می‌شود، نسبی است. شاید انتظاری که مخاطبان از ژانر وحشت دارد برای یک تولیدکننده ایرانی مقداری سخت باشد اما سریال احضار از نظر من به نسبت بضاعت و امکاناتی که در اختیار داشته، توانسته‌است به موفقیت لازم برسد.
بازیگر سریال «احضار» در پایان به نقدهای وارد شده به استفاده از بازیگران ناشناس و جدید در «احضار» اشاره و خاطرنشان کرد: آقای افخمی از ابتدای روند برنامه‌سازی‌اش چهره‌های جدید زیادی را به عرصه بازیگری معرفی‌ کرده‌ و در سریال «احضار» هم همین اتفاق افتاده‌است. مخاطب اگر کمی صبوری کند، خواهد دید که این همکاران جدید هم کارشان را به درستی انجام می‌دهند و انتخاب‌ها، انتخاب‌های بدی نبوده‌است. به نظر من «احضار» برای آینده کاری این بازیگران نقش مثبتی خواهد داشت.
مجموعه تلویزیونی «احضار» با مضمون نقد عرفان‌های کاذب به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخشید در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید شده است.
در این مجموعه آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی، میلاد میرزایی، افسانه چهره‌آزاد، على دهکردى، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزا آقایى بازى دارند.
علیرضا افخمى پیش‌تر مجموعه‌هاى تلویزیونى «تب سرد»، «او یک فرشته بود»، «پنجمین خورشید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» را در پرونده کارى خود به ثبت رسانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من که اصلا....این سریال رو نگاه نمیکنم....از کی تا حالا روح ..انسان میاد جلو ادم سیر تا پیاز اتفاق رو تعریف میکنه...اگر اینطوریه..پس دیگه پلیس..خیلی راحت..میتونه...با احضار روح فرد قاتل رو بدون زحمت پیدا کنه...ودیگه...برو..وبیا....انگشت نگاری...وتحقیق لازم نیست

    • بدون نام

      اصلاجالب نیس انصافن .مسخره اس .مسخره بازی وهمش سوتی

    • بدون نام

      این سریال چرت و مزخرف جالبه؟!!!!!!!

    • بدون نام

      برای ما خیلی جالب و آموزنده است،ولی برای بعضی‌ها کمدی است؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • مهسا موسوی

        من از این فیلم خیلی خوشم میاد بعضی وقت هایم که مثبت ۱۴ می شد خوشم میامد

      • بدون نام

        الان دقیقا ازش چی آموختی ؟

    • محمد

      سریال بدرنخور. ندیدیم روح با کافشن ظاهر بشه.کم مشکلات داریم با این سریال غم هم میاد تو خونه هامون.

    • بدون نام

      با اعتقادات مردم بازی میکنند میگن ژانر وحشت. مرگ بر نعاق

    • بدون نام

      چرا در سریال مهران مدیری خیلی واضح وروشن ار رمالی و فالگیری و احضار روح گفت ولی اون موقع جنبه طنز داشت کسی جدی نمیگرفت

    • امین

      انصافا اسم فیلم به موضوع فیلم اصلا مطابقت نداره.....

    • بدون نام

      مگه اینکه بازیگرا و کارگردان و تهیه کنندش بگن سریال خوبیه و مردم رو جذب کرده!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج