۱۱۱۴۵۵۲
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

چرا قرارداد میلیچ با استقلال تمدید نمی‌شود؟

مدیران باشگاه استقلال هنوز با هرویه میلیچ درباره قرارداد جدیدش به نتیجه نرسیده اند!

ورزش سه: روزی که هرویه میلیچ در زمان سرمربیگری محمود فکری به طور ناگهانی ایران را ترک کرد و به کرواسی رفت، شرط بازگشتش را تمدید قرارداد برای فصل آینده قرار داد. او اما با حضور فرهاد مجیدی در راس کادرفنی و تماس هایی که با این مربی داشت به ایران برگشت و قرار شد بعد از حضور در تمرینات و مسابقات استقلال برای تمدید قراردادش اقدام شود.

میلیچ طی دو ماه گذشته بارها با مسئولان باشگاه استقلال جلسه داشته اما همچنان قرارداد او تمدید نشده تا ابهام های زیادی در این خصوص مطرح شود.

در چنین شرایطی مشخص است که مذاکرات میلیچ با استقلالی ها به بن بست خورده و حالا حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال نیز توضیحاتی را در این باره داده است.

نظری گفته: «قبل از اینکه این بازیکن به ایران برگردد توافقاتی انجام شد که قرارداد وی با چه مبلغ و چه مدتی تمدید شود. به محض بازگشت مقداری از طلب وی پرداخت شد. بعد از حضور وکیل میلیچ در مذاکرات بخشی از توافقات اولیه را نپذیرفتند و موارد جدیدی را مطرح کردند که بخشی از خواسته‌های میلیچ را باشگاه قبول نکرد و این مساله باعث شد تا مذاکرات طولانی‌تر شود.بعد هم وارد بازی های آسیایی شدیم.»

وی ادامه داد: « عربستان مذاکراتی با این بازیکن صورت گرفت اما در نهایت منافع باشگاه هم برای ما مهم است. ما توافقاتی با وی انجام دادیم و امیدواریم که موارد اختلاف حل شود. با بازیکنان دیگر هم مذاکراتی شده و قرار شد بعد از بازگشت تیم از عربستان قراردادهای رو به اتمام تمدید شود. البته جدا شدن بازیکنان یا ماندن آنها بر اساس نظر کادر فنی خواهیم رفت.»

باید منتظر ماند و دید تکلیف میلیچ با استقلال برای لیگ بیست و یکم چه خواهد شدو آیا این ستاره کروات در این تیم ماندگار خواهد شد یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هفتپه

      دوپینگیه غیرمجاز

      پاسخ ها

      • بابک نیک قامت

        آقا من یه سوال دارم، چرا بازیکن دوپینگی ما حق قرارداد بستن رو نداره ولی بازیکن دوپینگی لنگ یعنی سید بلال حق قرارداد بستن داره؟؟؟؟

    • دختر آبی

      چون مدیر عامل و دارو دستش لنگین

    • بدون نام

      خب این تو آسیا بازی کرده غیرقانونی و این بازیکن فسخ کرده با این تیم چطور بازی کرده که درصورتی که تمدید نکرده احتمالا حذف بشه از آسیا و الاهلی جایگزین این تیم بشه

    • بدون نام

      چون وزارت پرسپولیس مخالفه

    • بدون نام

      چقدر لیگ ما در خدمت کیسه س که بازیکنش فسخ کرده و هنوز هم تمدید نکرده و باز بازی میکنه،در حالیکه پنجره شون بسته بود هم بازیکن جذب کردند هم مربی،میلیچ هم قطعا بازیکن ایرانی نیست و همه میدونیم جذب خارجیها ممنوعه،این تیم بی افتخار از تمام موانع به راحتی عبور میکنه چون تیم محبوب فدراسیون و صدا و سیما و بقیه س

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج