۱۱۱۴۶۵۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پوچتینو: وضعیت امباپه فردا مشخص می‌شود

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی از جمله وضعیت امباپه صحبت کرد.

طرفداری: مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی از جمله وضعیت امباپه صحبت کرد.

پوچتینو: وضعیت امباپه فردا مشخص می‌شود

پوچتینو در این کنفرانس خبری در مورد وضعیت امباپه گفت:

او به صورت انفرادی تمرین خواهد کرد تا ببینیم فردا قادر به بازی خواهد بود یا خیر. فردا او را ارزیابی می کنیم و هنوز چیزی مشخص نیست. در مورد این که آیا او را از ابتدا در ترکیب قرار می دهیم یا خیر نیز هنوز چیزی مشخص نیست.

گرفتن مالکیت از منچسترسیتی؟

این هدف و چالش ما خواهد بود. منچسترسیتی تیمی است که از زمان حضور گواردیولا با یک فلسفه ثابت بازی کرده است اما ما نیز سعی می کنیم با حفظ تعادل خوبی در انتقال توپ، همین کار را کنیم. باید برای اذیت شدن و موفقیت در موقعیت هایی که به دست می آوریم، آماده باشیم. بازی 90 دقیقه است و ما به دو گل برای صعود نیاز داریم و صعود هدف ماست.

احساسات و کنترل آن؟

البته که لازم است. اگر آن را کنترل نکنید، قادر نخواهید بود که برای فینال آماده شوید. این به عوامل مختلفی بستگی دارد. ما فردا بازی می کنیم و شرایط احساسی تیم فوق العاده خواهد بود. این طبیعی است. همه چیز به نتیجه بستگی دارد، ما تحت فشار قرار خواهیم گرفت و قطعاً لازم است که ریسک کنیم، شجاع باشیم و هجومی بازی کنیم و برای بازی به خوبی برنامه ریزی کنیم. منچسترسیتی روش های متفاوتی برای بازی دارد و ما باید باهوش رفتار کنیم. این یک جنگ خواهد بود و مهم ترین چیز این است که ما نیاز داریم برای آن آماده باشیم.

تفاوت در دیدارهای حذفی امسال نسبت به سال های قبل و انگیزه ها؟

هواداران در استادیوم ها حضور ندارند و اتمسفر استادیوم کاملاً متفاوت است. این یک فاکتور مهم در فوتبال است. اگر در این نوع بازی ها یعنی نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی می کنیم، باید خودمان به بازیکنان خودمان انگیزه دهیم. برای سیتی نیز همین موضوع صدق می کند. من بازی کردن در این جور بازی ها را دوست دارم. هیچ کسی نمی خواهد از این بازی ها جا بماند. مسائل زیادی در فوتبال هست که بهتر است از آن ها دوری کنیم.

گلزنی در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی؟

دانستن راهکار اصلی بازی فردا، کار سختی است چون در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می دهد و سخت است که برای همه چیز آماده باشید. بازی ها شما را سورپرایز می کنند. مهم ترین چیز قطعاً این است که دو گل بزنیم و پیروز شویم و سعی کنیم به سیتی اجازه گلزنی ندهیم. در فوتبال لحظات مختلفی وجود دارد و باید بدانید که در زمین چگونه با این ها کنار بیایید.

مقایسه؟

هیچ تفاوتی بین FA کاپ، لیگ قهرمانان یا لیگ فرانسه وجود ندارد. انگیزه تیم، آماده شدن برای بازی، تاکتیک ها و شخصیت و ویژگی بازیکنان متفاوت است. ما سعی کردیم چند ایده مختلف را آماده کنیم. ما در دو بازی خارج از خانه مقابل بارسلونا و بایرن موفق به شکست دادن حریف شدیم و باور داشتن نیز مهم است. این یک چالش خارق العاده است.

این همانند جام جهانی، مهم ترین رقابت است. برای پاری سن ژرمن حضور در اینجا و قادر بودن به حضور در فینال خارق العاده است. فقط به یک برد نیاز داریم اما اول باید به خودمان باور داشته باشیم. فردا ما بازی فوق العاده ای انجام خواهیم داد و به فینال می رویم تا قهرمان لیگ قهرمانان شویم. این چیزی است که ما می خواهیم و بازیکنان در ذهن دارند و سعی داریم آن را عملی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج