۱۱۱۴۸۴۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

خروج بیل گیتس از فهرست میلیاردر‌های جهان

بیل گیتس که یکی از ثروتمندترین افراد جهان به شمار می‌رود، پس از ۲۷ سال زندگی روز گذشته درخواست طلاق از همسرش را ارائه داد.

فارس: به گزارش رویترز، شب گذشته و پس از ۲۷ سال زندگی بیل گیتس یکی از ثروتمندترین افراد جهان، ملیندا همسرش دادخوست طلاق خود را به دادگاه ارائه دادند.

البته دو طرف توافق کرده‌اند حتی پس از جدایی به همکاری در بنیاد بیل و ملیندا گیتس که در امور خیریه فعالیت می‌کند، ادامه دهند.

این بنیاد در زمینه بهداشت جهانی فعالیت کرده و گفته می‌شود: طی ۲۰ سال گذشته ۵۰ میلیارد دلار برای مقابله با فقر و شیوع بیماری‌ها در جهان هزینه کرده است.

این زوج در دادخواست طلاق خود اعلام کرده‌اند که ازدواج‌شان شکست خورده اما برای نحوه تقسیم اموال مشترک‌شان به توافق رسیده‌اند. این دادخواست طلاق به دادگاه عالی منطقه کینگ در سیاتل ارائه شده که البته جزئیات توافق انجام شده بین گیتس و همسرش هنوز فاش نشده است.

گیتس هم اکنون ۶۵ ساله و همسرش ملیندا ۵۶ سن دارند و ۲۷ سال پیش و زمانی که ملیندا به عنوان مدیر تولید در مایکروسافت استخدام شد با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کردند.

این دو نفر طی بیانیه‌ای که هر کدام به صورت جداگانه در توئیتر منتشر کردند گفتند که پس از تلاش‌های بسیار و اقدامات در راستای حفظ این رابطه تصمیم گرفته‌اند که به ازدواج خود خاتمه دهند.

در این بیانیه آمده است،‌ما دیگر نمی‌توانیم به صورت یک زوج در مرحله بعدی زندگی خود رشد کنیم و از خانواده خود می‌خواهیم تا زمانی که ما در حال شکل دادن زندگی جدید هستیم به ما زمان و حریم بدهند.

این زوج سه فرزند داشته که کوچک‌ترین آنها اخیراً ۱۸ ساله شده است. در حال حاضر بیل‌گیتس با ۱۲۴ میلیارد دلار دارایی در لیست ثروتمندترین افراد جهان مؤسسه فوربس جایگاه چهارم را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج