۱۱۱۵۷۶۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

نقاشی دیواری مورینیو، سوار بر موتور وسپا

شروع قریب الوقوع کار ژوزه مورینیو در باشگاه رم با خوشامدگویی جالب هواداران تیم جالوروسی مواجه شده است. در حقیقت یکی از هواداران جالوروسی ها در اقدامی جالب یک نقاشی روی دیوار در استقبال از حضور مربی پرتغالی در تیمش در محله تستاچیو منتشر کرده است که در آن مورینیو سوار یک موتور وسپا است.این نقاشی دیواری توسط هری گرب هنرمند خیابانی طراحی شده است.

فوتبالی: شروع قریب الوقوع کار ژوزه مورینیو در باشگاه رم با خوشامدگویی جالب هواداران تیم جالوروسی مواجه شده است. در حقیقت یکی از هواداران جالوروسی ها در اقدامی جالب یک نقاشی روی دیوار در استقبال از حضور مربی پرتغالی در تیمش در محله تستاچیو منتشر کرده است که در آن مورینیو سوار یک موتور وسپا است.این نقاشی دیواری توسط هری گرب هنرمند خیابانی طراحی شده است.

نقاشی دیواری مورینیو، سوار بر موتور وسپا

مورینیو یازده سال پس از ترک اینتر دوباره به لیگ ایتالیا برمی گردد چرا که قراردادی سه ساله با رم امضا کرده است. مورینیو روز دوشنبه پس از خبر شروع کارش گفته بود:" بلافاصله جاه طلبی های باشگاه رم را به طور کامل درک کردم. جاه طلبی من به اندازه آنهاست و با انگیزه بالایی ظاهر می شوم. می خواهیم که در طول سالهای آینده یک پروژه موفق را تشکیل بدهیم."

قرار است که تاتنهام بخشی از دستمزد مورینیو را در اولین فصل حضور این مربی پرتغالی در رم بپردازد. مورینیو پس از تجربیاتی ناکام در چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام حالا امیدوار است که اعتبار از دست رفته خود را در رم برگرداند. بدترین تجربه اش در تاتنهام بود که پس از هفده ماه به خاطر کسب نتایج ضعیف اخراج شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج