جاباما
۱۱۱۵۹۱۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

قطع همکاری نتفلیکس و آمازون با گلدن گلوب

کمپانی های نتفلیکس و آمازون اعلام کردند تا زمان عدم اعمال تغییرات ساختاری و معنادار با انجمن مطوبوعات خارجی هالیوود همکاری نخواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا: کمپانی های نتفلیکس و آمازون اعلام کردند تا زمان عدم اعمال تغییرات ساختاری و معنادار با انجمن مطوبوعات خارجی هالیوود همکاری نخواهند کرد.
قطع همکاری نتفلیکس و آمازون با گلدن گلوب
به نقل از هالیوود ریپورتر، پس از انتشار مقاله افشاگرانه لس آنجلس تایمز درباره شرایط اسفناک تنوع نژادی و قومی در میان انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA)، فشارها به این سازمان که مسئولیت برگزاری جوایز گلدن گلوب را بر عهده دارد بیشتر و بیشتر شده است و اخیرا دو کمپانی بزرگ نتفلیکس و آمازون هم به صورت رسمی اعلام کرده اند تا اعمال تغییرات معنادار در رابطه با قوانین نژادی و قومی، هر گونه همکاری را با انجمن مطبوعات خارجی هالیوود متوقف می کنند.
هیات مدیره انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، هفته گذشته از ایجاد تغییرات بزرگ ساختاری در این سازمان خبر داده بود که شامل افزایش اعضاء تا ۵۰ درصد در یک بازه زمانی ۱۸ ماهه و با نگاه بویژه به روزنامه نگاران سیاه پوست می شود اما اعلام این تغییرات از سوی اغلب تشکلات هالیوودی ناکافی به نظر می رسد و پیش از این نیز کمپانی های روابط عمومی هالیوودی و شبکه NBC نیز اعلام کرده بودند، رویدادهای مرتبط با انجمن مطبوعات خارجی هالیوود شامل جوایز گلدن گلوب را بایکوت می کنند.
نشریه لس آنجلس تایمز در شماره ۲۶ فوریه خود در گزارشی فاش کرد که ۸۶ عضو انجمن مطبوعات خارجی هالیوود همگی سفیدپوست هستند و هیچ روزنامه نگار سیاه پوستی در میان اعضای آن حضور ندارد، که این موضوع انتقادات فراوانی را نسبت به سیاست های این انجمن ایجاد کرده است.
اعضای انجمن مطبوعات خارجی هالیوود از میان روزنامه نگاران ساکن در کالیفرنیای جنوبی انتخاب می شوند که برای رسانه های خارجی می نویسند. تنها ۳۵ درصد از ۸۶ عضو این انجمن که در واقع رای دهندگان جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب هستند از کشورهای غیراروپایی چون مصر، آفریقای جنوبی، ژاپن، هند، بنگلادش، فیلیپین، برزیل، آرژانتین، مکزیک هستند اما ساز و کاری برای افزایش تنوع نژادی در میان اعضای این انجمن وجود نداشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Ali.Alinezhad.D

      جالب شد!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج