۱۱۱۶۲۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فرهاد چشم‌انتظار توقف یحیی و محرم

بی‌تردید مهم‌ترین بازی امروز به جدال حساس طلایی‌پوشان اصفهان با پرسپولیس اختصاص دارد. سپاهان که در فصل‌های اخیر با افت فاحشی مواجه بود این فصل با محرم نویدکیا اوج گرفته و اکنون نیز (با یک بازی بیشتر) در صدر جدول قرار دارد.

فرهیختگان: مسابقات هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال روز گذشته آغاز شد اما مهم‌ترین بازی‌ها امروز برگزار می‌شود. در حساس‌ترین بازی، پرسپولیس و سپاهان که دو تیم بالای جدول هستند در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت و استقلال دیگر تیم مدعی لیگ که در رده سوم قرار دارد هم میزبان دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن است. امروز همچنین تراکتور که مانند سرخابی‌ها به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته، میهمان پیکان است.

محرم به‌دنبال طلسم‌شکنی در ال‌کلاسیکو

بی‌تردید مهم‌ترین بازی امروز به جدال حساس طلایی‌پوشان اصفهان با پرسپولیس اختصاص دارد. سپاهان که در فصل‌های اخیر با افت فاحشی مواجه بود این فصل با محرم نویدکیا اوج گرفته و اکنون نیز (با یک بازی بیشتر) در صدر جدول قرار دارد. اصفهانی‌ها اگر امروز موفق به شکست پرسپولیس شوند از قرمزها فاصله گرفته و روحیه خوبی برای ادامه مسابقات پیدا خواهند کرد اما شکست در این بازی همین شرایط را برای پرسپولیس ایجاد خواهد کرد. نژادمهدی، شایان مصلح و محمدرضا خلعتبری غایبان سپاهان در این بازی هستند. سپاهان بیش از ۲هزار روز است که نتواسته در اصفهان رقیب قرمزپوش خود را شکست دهد و محرم نویدکیا که تیمش به‌خاطر غیبت در آسیا زمان بیشتری برای آماده‌سازی دراختیار داشته امیدوار است این طلسم را بشکند. بازی رفت دو تیم نیز در تهران با تساوی بدون گل خاتمه یافت و تکرار این نتیجه بهترین خبر برای استقلال و دیگر تیم‌های مدعی محسوب می‌شود.

درسوی مقابل پرسپولیس بعد از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان امیدوار است در بازی حساس با سپاهان به برتری برسد تا با روحیه مضاعف آماده جدال با استقلال شود. دیروز خبر رسید که جلال حسینی، کامیابی‌نیا و نوراللهی که مصدوم بودند به بازی می‌رسند ضمن اینکه سعید آقایی هم که به‌خاطر ابتلا به کرونا حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده بود بار دیگر در لیست تیمش قرار گرفته و ممکن است مقابل تیم سابقش بازی کند. پرسپولیس با اضافه‌شدن ترابی، آل‌کثیر و مغانلو نسبت به نیم‌فصل اول تقویت شده هرچند در سمت مقابل هم زردپوشان با بازگرداندن حاج‌صفی نیروی مضاعفی گرفته‌اند و همه‌چیز برای یک تقابل دیدنی و احتمالا نزدیک در اصفهان فراهم است.

اولین بازی فرهاد بدون فراز

دیگر بازی حساس امروز به تقابل استقلال و ذوب‌آهن در تهران اختصاص دارد. آبی‌ها در آسیا مسابقات سنگینی انجام دادند که البته به صعود این تیم به یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان انجامید و حالا تیمی که بعد از رفتن فکری و بازگشت مجیدی امیدوارانه‌تر بازی می‌کند آماده می‌شود مقابل ذوب‌آهن هم نتیجه خوبی بگیرد و در کورس قهرمانی بماند. فرهاد بعد از بازگشت به استقلال در چند بازی متوالی موفق به کسب پیروزی شد اما در آخرین دیدار مقابل پیکان متوقف شد و نمی‌خواهد دوباره امتیاز از دست بدهد. جدایی فراز کمالوند هم باعث شده این بحث مطرح شود که کادرفنی اسقلال ضعیف شده و مجیدی می‌خواهد خلاف این مساله را ثابت کند. وریا غفوری و فرشید اسماعیلی به‌خاطر مصدومیت این بازی را از دست دادند اما ظاهرا محمد نادری به این بازی رسیده است؛ ضمن اینکه داریوش شجاعیان به‌علت محرومیت غایب است.

درسوی مقابل ذوب‌آهن بعد از ناکامی در نیم‌فصل اول و تغیرات در کادرفنی توانست کمی اوضاعش را بهبود بخشد و انگیزه‌های کافی برای امتیاز گرفتن از استقلال را دارد. مجتبی حسینی برای بازی امروز قاسم حدادی‌فر را به‌دلیل مصدومیت و فرشاد محمدی‌مهر را به علت محرومیت دراختیار ندارد. حدادی‌فر پای مصدومش را جراحی کرده و تا پایان فصل دور از میادین خواهد بود. جالب اینکه دو تیم خیلی زود دوباره با هم بازی خواهند کرد چراکه رقیب هم در جام‌حذفی هم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج