۱۱۱۶۵۷۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مددی زیر تیغ هیات‌مدیره استقلال

جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال بعد از اینکه شنبه گذشته و به‌دلیل مشغله کاری برخی از اعضا لغو شده بود، قرار است امروز دوشنبه به میزبانی باشگاه استقلال برگزار شود.

فرهیختگان: جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال بعد از اینکه شنبه گذشته و به‌دلیل مشغله کاری برخی از اعضا لغو شده بود، قرار است امروز دوشنبه به میزبانی باشگاه استقلال برگزار شود. این درحالی است که پیش از این و در سال جدید اعضا فقط یک‌بار آن هم به‌صورت ویدئوکنفرانس اینترنتی جلسه شبانه را برگزار کرده و درخصوص مباحث مختلف با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند. با این حال جلسه صبح امروز که به‌صورت حضوری و در محل دفتر باشگاه استقلال برگزار می‌شود، قطع به یقین رسمیت بیشتری پیدا کرده و احتمالا آبستن حوادثی نیز خواهد شد.

نکته قابل توجه اینکه به‌جز مسائل روتین و عمومی مثل نحوه تعیین پاداش رقابت‌های گذشته و پیش‌رو و همچنین پرداختی‌های باشگاه به بازیکنان و مطالبات و معوقات آنها و از سوی دیگر گفت‌وگو، بحث و بررسی درخصوص چگونگی تقویت استقلال برای حضور پرقدرت این تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی و بررسی لیست تمدیدی‌ها و آنهایی که در فهرست فرهاد مجیدی برای ماندن در استقلال برای فصل جدید نیز قرار دارند، قرار است مباحث جدی و کلان دیگر نیز مورد بحث و بررسی قرار گیرد که از جمله آنها می‌توان به تغییرات اخیر در بدنه معاونان باشگاه اشاره کرد که از آنجایی که این تغییرات بدون مصوبه هیات‌مدیره و با دستور مدیرعامل صورت پذیرفته است، بر همین اساس قرار است برخی توضیحات از احمد مددی خواسته شود. این درحالی است که در صورتجلسه هیات‌مدیره استقلال که خروجی آن منجر به مدیرعاملی مددی شده بود اینطور ذکر شده بود که تمامی عزل و نصب‌ها و اختیارات مددی در این زمینه باید با هماهنگی هیات‌مدیره باشگاه انجام شده و او راسا نمی‌تواند در زمینه مسائل مختلف اقدامی را انجام دهد.

همچنین در جلسه فوق به‌جز مسائل ذکر شده، قرار است درخصوص مسائل مالی نیز گزارشی تهیه شده و همچنین درباره آخرین وضعیت همکاری باشگاه با کارگزار آن و پرداختی‌های اخیر این کارگزار نیز بررسی‌های لازم انجام خواهد شد.

نکته دیگر اینکه بعد از همراهی احمد مددی با استقلالی‌ها در سفر به جده عربستان در جریان برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، قرار است گزارش این سفر به سمع و نظر اعضای هیات‌مدیره رسیده و این درحالی است که زمینه‌های اعتراض برای همراهی سه هفته‌ای مددی با استقلالی‌ها از سوی اعضای هیات‌مدیره وجود داشته است؛ چراکه آنها معتقدند مدیرعامل باشگاه می‌توانست در این مدت با حضور در تهران بسیاری از مشکلات اخیر را رفع و رجوع کرده و دلیلی برای اقامت سه هفته در عربستان وجود نداشته است‌.

همچنین از آنجایی که قرارداد هرویه میلیچ تا پای تمدید رفته اما درنهایت با رای مددی این اتفاق نیفتاد، قرار است اعضای هیات‌مدیره در این خصوص نیز به‌صورت جدی مدیرعامل استقلال را مورد بازخواست قرار دهند تا دلایل واقعی عدم‌تمدید قرارداد با میلیچ تا این لحظه را از زبان وی بشنوند.

از سوی دیگر جدایی فراز کمالوند از استقلال هم با موضع‌گیری اعضای هیات‌مدیره مواجه شد و تاکید کردند که در جریان این تصمیم نبوده‌اند و مددی بدون مشورت با هیات‌مدیره با جدایی مدیرفنی تیم موافقت کرده است. به این ترتیب احتمالا در جلسه امروز اعضا از مددی در این خصوص هم توضیح خواهند خواست.

شکاف مدیریتی ایجادشده در هیات‌مدیره استقلال بین اعضا و مدیرعامل کار را تقریبا تا یک جنگ تمام‌عیار پیش برده، اما باید صبر کرد تا سرنوشت مدیرعاملی این باشگاه و همچنین تکلیف نهایی برخی از اعضای هیات‌مدیره در آینده نزدیک مشخص شود. هرچند ناگفته پیداست در این چند سال اخیر همواره حاشیه‌های مدیریتی بیشترین ضربه را به عملکرد فنی تیم فوتبال استقلال وارد کرده و چه‌بسا این بار نیز درحالی که شاگردان مجیدی همچنان در کورس قهرمانی برای سه جام قرار دارند، این موضوع یک‌بار دیگر برای استقلال و هوادارانش دردسرساز ‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سه هفته توی عربستان خوشگذرانی
      مدیرعامل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج