۱۱۱۶۶۹۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

استپانیان: تساوی سپاهان و پرسپولیس عادلانه بود

کاپیتان سابق سپاهان گفت: سپاهانی‌ها پتانسیل قهرمانی دارند و این شانس را هم دارند که به این عنوان دست پیدا کنند، اما نویدکیا مربی جوانی است و هواداران نباید برای قهرمانی عجله کنند.

ایسنا: لئون استپانیان درباره دو تیم سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: بازی‌های سپاهان و پرسپولیس از لیگ آزادگان تا لیگ برتر همیشه جذاب و دیدنی بوده است و مثل یک داربی می‌ماند. هر دو تیم از تیم‌های بزرگ ایران و آسیا هستند. پرسپولیس در این چند سال هم ثابت کرده یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و کادر و بازیکنان خیلی خوبی دارند. آن‌ها پارسال نایب قهرمان آسیا شدند و امسال در گروه خودشان خیلی خوب نتیجه گرفتند.

او ادامه داد: آرزو دارم پرسپولیس در ادامه بازی‌های آسیایی موفق باشد و امسال بالاخره به قهرمانی این رقابت‌ها برسد. سپاهان امسال با آمدن محرم نویدکیا و علیرضا مرزبان فوق‌العاده تلاش و بازیکنان خوبی جذب کردند. آن‌ها امسال هم دارند برای قهرمانی می‌جنگند و در شرایط خوبی هستند. من خیلی خوشحالم که سپاهان به اوج برگشته و دارد برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی تلاش می‌کند.

کاپیتان سابق سپاهان در رابطه با تساوی دو تیم در بازی دیروز گفت: از اول هم مشخص بود که دو تیم آمدند تا در این بازی شکست نخورند و می‌دانستند اگر در این بازی شکست بخورند جبرانش خیلی سخت می‌شود. پرسپولیس در نیمه اول از سپاهان برتر بود و میانه زمین را از سپاهانی‌ها گرفته بودند و با حوصله حفظ توپ می‌کردند و به حمله می‌رفتند. از نظر بدنی هم از سپاهان بهتر بودند و یکی دو موقعیت هم داشتند که پیام نیازمند فوق‌العاده توپ‌ها را گرفت.

او ادامه داد: برعکس نیمه اول، پرسپولیس‌ بعد از گلزنی عقب نشست و این در فوتبال ایران جا افتاده تیمی که گل می‌زند به دفاع می‌رود و حفظ نتیجه می‌کند که به نظر من این کار خیلی اشتباه است. سپاهانی‌ها بعد از این‌که گل خوردند خیلی خوب بازی کردند، وسط زمین را خیلی خوب از پرسپولیس گرفتند و به پرسپولیس فشار آوردند تا به گل رسیدند. پرسپولیس در ۲۵ دقیقه آخر از لحاظ بدنی کم آورد که به نظر من به دلیل حضور این تیم در آسیا بود.

استپانیان با بیان این‌که نتیجه عادلانه بود و این نتیجه برای هر دو تیم ارزشمند بود، عنوان کرد: هنوز هیچ چیز تمام نشده و هر دو تیم شانس قهرمانی دارند، هر تیمی که در کورس قهرمانی جا بماند هیچ چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌شود. در کل دو تیم با این نتیجه شانس قهرمانی خودشان را حفظ کردند و باید به مصاف بقیه تیم‌ها بروند. برای هر دو تیم در ادامه لیگ برتر آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در خصوص عملکرد سپاهانی‌ها در این فصل از رقابت‌ها گفت: نباید از محرم نویدکیا انتظار قهرمانی داشته باشیم چون او یک مربی جوان است و سال اول حضورش به عنوان سرمربی است. به نظر من تا اینجا خیلی خوب نتیجه گرفته و کادر فنی خوبی هم در کنار نویدکیا حضور دارند. این تیم پتانسیل قهرمانی دارد و این شانس را هم دارد که به این عنوان دست پیدا کند اما باز هم می‌گویم نویدکیا مربی جوانی است و هواداران نباید برای قهرمانی عجله کنند. سپاهان اگر قهرمان هم نشود، همین که سهمیه آسیایی بگیرد خیلی خوب است و خودش یک قهرمانی محسوب می‌شود.

کاپیتان سابق سپاهان اضافه کرد: به هر حال سپاهان چند سال به بحران خورده بود اما امسال با آمدن آقای ساکت به باشگاه همه چیز سر جای خودش قرار گرفته است و اکنون هم سپاهان به اوج خودش برگشته است. سپاهان بازیکنان و جوانان خوبی در اختیارش است و پتانسیل قهرمانی دارد اما باید در بازی‌های باقی مانده خیلی تلاش کنند تا بتوانند به هدف خودشان یعنی قهرمانی مجدد در لیگ برتر برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج