۱۱۱۶۸۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

معاون شهردار تهران محکوم شد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، آخرین اقدامات این سازمان در اجرای دستور رئیس دستگاه قضا برای پیگیری پرونده حادثه آتش سوزی کلینیک سینا اطهر تهران را تشریح و اعلام کرد: ۱۱ نفر تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند که گزارش آن به دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام شده است و یکی از معاونین شهردار تهران از سوی هیأت رسیدگی به تخلفات نهاد به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده است.

ایلنا: رئیس سازمان بازرسی کل کشور، آخرین اقدامات این سازمان در اجرای دستور رئیس دستگاه قضا برای پیگیری پرونده حادثه آتش سوزی کلینیک سینا اطهر تهران را تشریح و اعلام کرد: ۱۱ نفر تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند که گزارش آن به دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام شده است و یکی از معاونین شهردار تهران از سوی هیأت رسیدگی به تخلفات نهاد به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده است.

معاون شهردار تهران محکوم شد

به نقل از قوه قضائیه، حجت‌الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، در نشست امروز شورای عالی قوه قضاییه، آخرین اقدامات سازمان بازرسی کل کشور در اجرای دستور رئیس دستگاه قضا برای پیگیری پرونده حادثه آتش سوزی کلینیک سینا اطهر تهران را تشریح و اعلام کرد: ۱۱ نفر تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند که گزارش آن به دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام شده است.

وی افزود: ۷ نفر به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری شهرداری و ۳ نفر نیز به هیأت رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری معرفی شدند که یکی از معاونین شهردار تهران از سوی هیأت رسیدگی به تخلفات نهاد به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج