۱۱۱۶۸۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

میزان دوری زلاتان از میادین مشخص شد

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان، نمی‌تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند، اما در عین حال مشکلی برای مسابقه هفته پایانی سری آ و دیدار برابر آتالانتا نخواهد داشت.

ورزش سه: زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان، نمی‌تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند، اما در عین حال مشکلی برای مسابقه هفته پایانی سری آ و دیدار برابر آتالانتا نخواهد داشت.

میلان شب گذشته یک نمایش فوق العاده و کم نقص را مقابل یوونتوس ارائه داد و موفق شد با سه گل از سد حریف خود عبور کند تا در یک بازی شش امتیازی به پیروزی رسیده باشد و علاوه بر این شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد.

زلاتان ابراهیموویچ که طی این فصل در چند مقطع با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده، شب گذشته در ترکیب اصلی روسونری برابر یوونتوس قرار گرفت اما در دقیقه ۶۶ به شکل لنگان زمین مسابقه را ترک کرد و جای خود را به آنته ربیچ داد تا نگرانی های جدی در رابطه با ستاره سوئدی ایجاد شود.

استفانو پیولی، سرمربی میلان، شب گذشته و در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که مصدومیت زلاتان نمی‌تواند خیلی جدی باشد اما اکنون اسکای مدعی شده که او دو دیدار آینده این تیم برابر کالیاری و تورینو را از دست خواهد داد اما مشکلی برای حضور در مسابقه هفته پایانی سری آ و تقابل حساس با آتالانتا نخواهد داشت. گفتنی است ایبرا در این فصل خیلی بدشانس بوده و ۱۶ بازی میلان را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج