۱۱۱۷۰۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تعدد کاندیدا در بین اصولگرا‌ها درست نیست

نماینده مجلس یازدهم گفت: برخی نه برای رئیس جمهور شدن بلکه در صورت تایید صلاحیت برای مطرح کردن خود در صدا و سیما به منظور عرض اندام و دستیابی به جایگاهی در آینده وارد عرصه می‌شوند.

برنا: نماینده مجلس یازدهم گفت: برخی نه برای رئیس جمهور شدن بلکه در صورت تایید صلاحیت برای مطرح کردن خود در صدا و سیما به منظور عرض اندام و دستیابی به جایگاهی در آینده وارد عرصه می‌شوند.

سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و با اشاره به تاثیر حضور مردم در انتخابات گفت: نظام‌هایی که مبتنی بر آرای مردم باشند، کارگزاران و حکمرانان آن نظام می‌توانند در معادلات سیاسی و روابط خارجی دست بالاتر، با قدرت بیشتر، وارد صحبت ها و مذاکرات شوند و بهتر می‌توانند در مباحث مختلف که در حوزه روابط خارجی تعریف می شود موفق تر عمل کنند که این حمایت مردمی خود را در پای صندوق‌های رای نشان می‌دهد.

او با تاکید بر اینکه یکی از آن نظام ها که بطور واقعی مبتنی بر مردم سالاری دینی است نظام جمهوری اسلامی است؛ افزود: طی ۴۰ سال گذشته ۳۷-۳۸ انتخابات از انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری ، انتخابات مجلس و انتخابات شورای خبرگان رهبری برگزار شده است. ما تقریبا به طور میانگین هر یک و نیم سال یک بار یک انتخابات داشتیم و حقیقتا انتخابات‌ها هم به‌ گونه ای بوده که همه تفکرها و آحاد و گروها تقریبا نماینده‌ای از خودشان در همه این ادوار داشتند که می توانستند بیایند.

حضور حداکثری ضامن امنیت و استقلال کشور است

نماینده مردم تفت و میبد با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم و تاثیر آن در حفظ استقلال و امنیت کشور عنوان کرد: توجه داشته باشیم که نکته اول حضور ما و تک تک آراء ما کمک کننده است به حفظ استقلال و امنیت ما . پس هر چه حضور گسترده‌تر باشد قطعا ما از نظر امنیت قوی تر و در بحث های اجتماعی موفق تر خواهیم بود چون دولتی انتخاب خواهد شد که دولت برآمده از رای اکثر مردم است.

او همچنین ادامه داد: اینکه مردم با صندوق های رای قهر کنند و اعتراض‌های خودشان را پای صندوق های رای نشان دهند، این مشکلی را حل نمی کند، من به صراحت می‌گویم چه درصد مشارکت پایین و چه درصد مشارکت بالا باشد انتخابات بطور قطع یقین برگزار می‌شود و در دل این صندوق‌ها با هر درصدی از شرکت نامزدی برای ریاست جمهوری و نامزدهایی برای شوراهای شهر انتخاب می‌شوند پس چه بهتر شخصی با آرا و نظر اکثر مردم انتخاب شود.

میرمحمدی گفت: قدر مسلم هرچه حضور ما گسترده‌تر باشد و فرد انتخابی ما یا افراد انتخابی ما قوی‌تر و مردمی‌تر و با اهلیت انتخاب شوند قدر مسلم آن انتظاراتی که ما و مطالبات و درخواست هایی که ما داریم بطور قطع یقین امکان تحقق آن بیشتر خواهد بود، لذا حضور پای صندوق‌های رای می‌تواند این خواسته ها و مطالبات را موفق‌تر به جلو ببرد.

تخلف برخی منتخبان در دوره‌های گذشته اعتماد مردم را از بین برد

نماینده مجلس یازدهم در پاسخ به سوال چگونگی افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: برخی در شوراها آدم‌های متخلفی حاضر شدند و تخلف‌های‌شان بعضا منجر به صدور حکم زندان و احکام مختلف شد که همه اینها باعث شد بخشی از اعتماد مردم مورد خدشه واقع شود و باید این حق را به مردم داد ولی سوال این است که مردم عزیز واقعا اگر شما شرکت نکنید قرار است انتخابات برگزار نشود؟ اگر آرای درصد مشارکت مردم پایین بیاید قرار نیست رئیس جمهور انتخاب شود؟ قرار نیست اعضای شورای شهر انتخاب شود؟ قدر مسلم انتخاب خواهد شد اما کسانی با حداقل رای که قطعا نمی‌توانند کیفیت لازم را داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج