۱۱۱۷۳۹۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مأموریت پنهان برای استقلال

دور نیست سال‌هایی که استقلال به دلیل بردهای سریالی در دربی‌ها مجموع پیروزی‌های خود در این بازی‌ها را به اختلاف شش برد رسانده بود.

ایران ورزشی: دور نیست سال‌هایی که استقلال به دلیل بردهای سریالی در دربی‌ها مجموع پیروزی‌های خود در این بازی‌ها را به اختلاف شش برد رسانده بود. اکنون اما تعداد پیروزی‌های استقلال فقط دو بازی بیشتر از پرسپولیس است و برتری استقلال در تعداد کل پیروزی‌ها به شدت تهدید می‌شود.

گرچه استقلال اکنون نیز با ۲۶ پیروزی در مجموع تقابل‌های خود با پرسپولیس همچنان بالاتر از این تیم قرار دارد که تاکنون ۲۴ بار در دیدارهای رسمی موفق به کسب پیروزی شده اما دو لغزش دیگر از استقلال کافی است تا این آمار نیز از کف برود و تعداد بردهای رقیب سنتی با استقلال مساوی شود.

سرخ‌ها در سال‌های اخیر بیشتر از استقلال در دربی صاحب پیروزی شدند که این نتایج باعث کاهش چربش استقلال در تعداد پیروزی مقابل رقیب سنتی شد. شاید اگر چند بردی که در سال‌های گذشته به دست آمده، حاصل نمی‌شد این آمار خیلی زودتر از اینها به سمت پرسپولیس سنگینی می‌کرد اما همین حالا نیز استقلال عمیقاً از جانب سرخ‌ها تهدید می‌شود و باید با وسواس بیشتری در این بازی سنتی حاضر شود.

فرهاد مجیدی در دو بازی که به عنوان مربی در دربی حضور داشته یک بار به تساوی ۲-۲ رسیده و بار دیگر موفق شده در ضربات پنالتی در جام حذفی مقابل سرخ‌ها به برتری دست یابد. مجیدی تاکنون در دربی شکستی را در قامت سرمربی تجربه نکرده و از این حیث آمار امیدوارکننده‌ای دارد اما اگر بخواهیم دست بالا به بازی جمعه شب نگاه کنیم باید به مجیدی و شاگردانش گوشزد کنیم که استقلال بیش از رقیب سنتی به پیروزی در این بازی نیاز دارد؛ به این دلیل که اگر استقلال بازنده این بازی باشد اختلاف کل پیروزی‌های دو تیم تا عدد یک تنزل خواهد یافت اما اگر بردی دیگر به دست آید تعداد پیروزی‌های استقلال در مجموع کل بازی‌ها به عدد ۳ می‌رسد که این تهدید کمتری را برای از دست دادن این آمار ایجاد می‌کند.

باید توجه داشت که آمارها در دربی‌ها نقشی پررنگ در کری‌های هواداری دارد. همانطور که استقلالی‌ها سال‌ها است به واسطه چهار برد پی‌درپی در دربی‌ها همواره احساس برتری بیشتری نسبت به رقیب خود دارند حفظ پیروزی‌ها در مجموع رقابت‌های دو تیم نیز می‌تواند یک مأموریت پنهان برای مجیدی و شاگردانش باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج