جاباما
۱۱۱۷۸۱۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

استیلی: پرسپولیس نباید فریب استقلال را بخورد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم نباید فریب شکست استقلال برابر ذوب‌آهن را بخورد.

تسنیم: سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم نباید فریب شکست استقلال برابر ذوب‌آهن را بخورد.

حمید استیلی در خصوص تساوی پرسپولس مقابل سپاهان گفت: این بازی برای هر دو تیم که بازیکنان تاثیرگذار و توانایی دارند بسیار مهم بود و در مجموع هم شاهد نظم تاکتیکی خوبی از سوی هر دو تیم بودیم. سپاهان و پرسپولیس بر اساس مالکیت تو بازی می‌کنند و هر دو تیم سعی داشتند برتری خودشان را دیکته کنند. پرسپولیس در این بازی موقعیت‌های بهتر و بیشتری نسبت به سپاهان داشت و حتی وقتی گل اول را زد، می‌توانست گل دوم را هم روی ضد حملات زده و خیال خودش را راحت کند ولی چند فرصت خوب را از دست داد تا به گرفتن یک امتیاز بسنده کند.

وی در ارتباط با دربی پایتخت که روز جمعه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دربی شرایط خاص خودش را دارد. استقلال در حالی به ذوب‌آهن باخت که موقعیت‌های خوبی را از دست داد و حالا در دربی دنبال جبران است، در ضمن پرسپولس نباید فریب شکست استقلال در این بازی را بخورد چون شرایط هر مسابقه متفاوت است. تمام بازیکنان دو تیم بازی در این مسابقه حساس را تجربه کرده‌اند و شاید غیبت هواداران هم باعث شود تا هر دو تیم مثل چند بازی گذشته راحت و بدون استرس فوتبال بازی کنند. البته دربی بدون حضور هواداران لذت زیادی ندارد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی چیست، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی واقعا سخت است و باید دید کدام تیم با تمرکز بالا و کمترین اشتباه بازی خواهد کرد. قطعا در این بازی نقش هافبک‌های دو تیم بسیار تعیین کننده است و خوشبختانه پرسپولیس در خط هافبک بازیکنانی بسیار توانمند و ستاره‌هایی دارد که می‌توانند سرنوشت مسابقه را رقم بزنند. فقط امیدوارم عالیشاه، کنعانی‌زادگان و نعمتی به این بازی برسند تا پرسپولیس با بهترین شرایط برابر استقلال قرار بگیرد. تیم گل‌محمدی در همه خطوط بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد و پرسپولیس با این پتانسیل می‌تواند استقلال را شکست بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج