۱۱۱۹۰۶۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زیدان رفتن خود از مادرید را تکذیب کرد؟

زیدان پس از برد در خصوص برخی شایعات درباره رفتن از رئال صحبت کرد و حالا مشخص نیست که چه شخصی هدایت مادرید را در فصل آینده برعهده خواهد گرفت.

خبرگزاری فارس: زیدان پس از برد در خصوص برخی شایعات درباره رفتن از رئال صحبت کرد و حالا مشخص نیست که چه شخصی هدایت مادرید را در فصل آینده برعهده خواهد گرفت.

موضوع رفتن زیدان اکنون به یکی از مهمترین اخبار رئال مادرید بدل شده و مشخص نیست که فصل آینده چه شخصی هدایت این باشگاه را برعهده خواهد گرفت.

اخبار حاکی از آن است که زیدان در پایان فصل می‌خواهد تیم را ترک کند. او در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بیلبائو نیز از واژگانی استفاده کرد که بوی رفتن می داد و این شایعات را داغ تر کرد. سرمربی رئال مادرید اما پس از برد دیشب مقابل بیلبائو در مصاحبه‌ای به برخی از شایعات پایان داد و خبر روز گذشته اونداسرو را تکذیب کرد.

اونداسرو در خبری عنوان کرده بود که زیدان در رختکن به بازیکنان گفته که پایان فصل مادرید را ترک می‌کند. این خبر باعث شد تا سرمربی فرانسوی عصبانی شود و به این شایعه خاتمه دهد.

زیدان پس از بازی مقابل بیلبائو اظهار داشت: چطور می‌شود من در چنین شرایطی از فصل بروم رختکن و به بازیکنانم بگویم که می روم؟ چطور چنین چیزی را باور می‌کنید؟ من چیزی در خصوص آینده‌ام به بازیکنانم نگفته‌ام.

برخی رسانه‌ها این مصاحبه زیدان را به نوعی تکذیب برای رفتنش نامیدند ولی همچنان با توجه به اخبار واصله از مذاکره رئال با دیگر مربی‌ها به نظر می‌رسد زیدان در پایان فصل یعنی هفته آینده از تیم مادرید جدا خواهد شد.

طبق گزارش‌ها ماکس آلگری نزدیک‌ترین گزینه به مادرید است. او با اینکه پیشنهاد از ایتالیا دارد ولی می‌خواهد مربیگری در رئال را تجربه کند.

رائول و یواخیم لو نیز دیگر گزینه‌های مادرید هستند که در اولویت بعدی قرار دارند. به نظر می‌رسد سرمربی آینده رئال از بین آلگری و رائول انتخاب شود و لو در انتخاب‌های مادرید جایی نداشته باشد.

برخی رسانه‌ها عنوان کردند که آلگری حتی به سران رئال اعلام کرده که می‌خواهد دیبالا را از یووه به رئال آورد و برای خرید کسیه، یکی از بهترین بازیکنان این فصل میلان تلاش کند.

باید دید چه اتفاقی در خصوص آینده رئال مادرید رخ خواهد داد. آنها یک شنبه آینده میزبان ویارئال خواهند بود و برای قهرمانی باید امید داشته باشند، ضمن پیروزی در آن مسابقه، اتلتیکو به پیروزی دست نیابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج