۱۱۱۹۲۹۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

افزایش دما در بیشتر مناطق کشور

کارشناس هواشناسی گفت: روز چهارشنبه شاهد کاهش محسوس دما بین ۵ تا ۱۰ درجه در سواحل دریای خزر خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران: فریبا گودرزی، کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب در مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران شاهد رگبار پراکنده خواهیم بود گفت: در استان‌های قم، مرکزی، همدان، لرستان، غرب اصفهان، شمال فارس، چهارمحال‌وبختیاری، ارتفاعات کرمان و هرمزگان و همچنین غرب سواحل دریای خزر، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی وزش باد شدید و رعدوبرق رخ می‌دهد.

او ادامه داد: روز سه‌شنبه در برخی مناطق سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان، دامنه‌های البرز، تهران، سمنان، اصفهان، غرب یزد، شمال و شرق فارس ،کرمان و هرمزگان رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی تصریح کرد: روز چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، برخی نقاط خراسان شمالی و شمال خراسان‌ رضوی رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: روز پنجشنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آرام است و تنها در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس جنوبی رشد ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

او یادآور شد: روز جمعه نیز در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز مرکزی، زنجان، همدان، مرکزی، اصفهان، یزد و کرمان رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: امشب و فردا در غالب نقاط کشور شاهد افزایش دما خواهیم بود و افزایش دما در شرق و سواحل دریای خزر محسوس‌تر خواهد بود به‌طوری‌که دما بین ۵ تا ۱۰ درجه افزایش می‌یابد . روز چهارشنبه هم شاهد کاهش محسوس دما در شرق سواحل دریای خزر بین ۵ تا ۱۰ درجه خواهیم بود.

گودرزی درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف است و در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد را خواهیم داشت. بیشترین دمای تهران ۳۴ درجه و کمترین آن ۲۳ درجه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج