۱۱۱۹۸۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فنونی‌زاده: پول گرفتن از هواداران بدترین کار است

مرتضی فنونی زاده مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس می‌گویند این کار درستی نیست که باشگاه برای حل مشکلات مالی خود از هواداران پول طلب کند چراکه تنها ۲ الی۳ درصد از طرفداران پرسپولیس وضع مالی خوبی دارند و بقیه از فشار ضعیف یا متوسط متوسط جامعه هستند که به پرسپولیس عشق می‌ورزند.

خبر ورزشی: مرتضی فنونی زاده مدافع پرسپولیس در دهه ۶۰ در خصوص وضعیت این روزهای سرخپوشان گفت: شاهین بندر عامری تیمی نبود که بتواند در مقابل پرسپولیس خودی نشان دهد و از قبل هم معلوم بود که در طول ۹۰ دقیقه بازی را واگذار خواهد کرد اما انصافاً بازیکنان گمنام این تیم جنوبی با جان و دل بازی کردند و جا دارد به تمامی این بازیکنان خسته نباشید بگویم. پرسپولیس هم که خوشبختانه به مرحله بعدی صعود کرد و من حتم دارم می تواند در جام حذفی هم مثل رقابت های لیگ برتر خودش را به جام نزدیک کند.

وی درباره اینکه مسئولین باشگاه پرسپولیس از هواداران تیم خواسته‌اند که کمک های مالی خود را به حساب باشگاه واریز کنند گفت: خدا وکیلی این کار اصلا خوب نیست. از این همه هوادار میلیونی پرسپولیس به جرأت می‌توانم بگویم که شاید ۲ الی ۳ درصد آنها شرایط مالی خوبی دارند اما بقیه از قشر ضعیف و متوسط جامعه هستند و نمی توانند به پرسپولیس کمک کنند.

مدافع از پرسپولیس ادامه داد: قبلا هم سابقه داشته که هواداران بخواهند به باشگاه کمک کنند اما معلوم نشد این پولها سر از کجا درآورد. به نظر من بهترین کار این است که باشگاه پرسپولیس این پول را از منبع خاصی قرض بگیرد از طریق اسپانسرها کم‌کم آن را پرداخت کند. این درست نیست که کاسه گدایی به سوی هواداران دراز کنیم و من صددرصد مخالف این طرح هستم.

وی در پایان گفت: برای درآمدزایی راههای زیادی وجود دارد که می توان حتی به فروش پیراهن هم اشاره کرد اما پول گرفتن از مردم بدترین کار ممکن خواهد بود و امیدوارم سمیعی مدیرعامل پرسپولیس فکر بهتری برای کسب درآمد داشته باشد و از این کار صرف نظر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج