۱۱۲۰۰۶۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رامین رضاییان می‌خواهد کریم بنزما باشد!

تیم ملی مهیای حضور در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه C و در منامه‌ی بحرین می‌شود و به همین بهانه تا چند روز دیگر اردوی خود را در تهران آغاز و سپس در کیش دنبال خواهد کرد.

ورزش سه: تیم ملی مهیای حضور در بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه C و در منامه ی بحرین می شود و به همین بهانه تا چند روز دیگر اردوی خود را در تهران آغاز و سپس در کیش دنبال خواهد کرد.

یکی از بازیکنانی که دعوت او به اردوی تیم ملی در هاله ای از ابهام قرار دارد رامین رضاییان است. بازیکنی که این فصل هم برای الدحیل بازی کرد و هم تیم السیلیه و در هر دو تیم ارایه گر بازی های خوبی بود و روی ضربات ایستگاهی هم گل های زیبایی را به ثمر رساند. مدافع ۳۱ ساله ی فوتبال ایران از زمانی که اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم ملی قرار گرفته به اردوی تیم ملی دعوت نشده و همین موضوع تردیدها را در مورد حضور وی در اردوی تیم ملی در بازی های بحرین بیشتر کرده است.

البته در آخرین تیم اسکوچیچ که در بازی دوستانه با سوریه به میدان رفت به نسبت تیمی که آخرین بازی را در مرحله ی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ انجام داد تغییرات زیادی مشاهده می شود؛ نمی شود این تغییرات را غیر طبیعی بر شمرد به این خاطر که سرمربی تیم ملی تغییر کرده و هر مربی ای از زوایه ی خود به فوتبال نگاه می کند و بر اساس دیدگاه فنی و شخصی خود بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد.

ضمن اینکه برخی از بازیکنان به این بهانه از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شدند که شرایط سنی اشان به گونه ای بود که در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی نمی توانستند به تیم ملی کمک کنند و به همین خاطر اسکوچیچ تصمیم گرفت پیش از صعود به جام جهانی نفرات جایگزین را به اردوی تیم ملی دعوت کند تا آنها در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی به ایران از نظر تجربی هم کمک کنند.

دانیال اسماعیلی فر، سیامک نعمتی و صادق محرمی سه رقیب رامین رضاییان برای بازی در پست راست خط دفاعی تیم ملی هستند. سه بازیکن خوب که بدون شک رقبای سرسختی برای رامین رضاییان به شمار می روند. سخت است قضاوت بین این سه بازیکن و رامین رضاییان و اینکه به صراحت به این نکته اشاره کرد که کدام بازیکن بازیکن بهتری برای بازی در پست دفاع راست تیم ملی است.

اما نمی توان منکر شد رامین رضاییان به دلیل بازی در پست دفاع راست تیم ملی در سال های اخیر و بازی در جام جهانی از تجربیات خوبی برای کمک به تیم ملی در این برهه از زمان برخوردار است. کی روش اعتقاد خاصی به بازی رامین رضاییان داشت به این دلیل که می گفت او هم وظایف خود را در کادر دفاعی به خوبی انجام می دهد و هم زمانی که تیم در حمله است کمک موثری به تیم انجام می دهد و حتی گاها روی توپ هایی که از زوایه ی مخالف ارسال می شود همانند وینگر به خوبی به داخل می زند و با جایگیری در نقطه ی کور شانس خود را برای گلزنی آزمایش می کند.

دعوت نکردن از رامین رضاییان به اردوی تیم ملی در اردوهای گذشته اگر چه یکی از سوالات مهم و دارای ابهام اهالی فوتبال بوده و نمی شود تصور کرد که او دیگر هیچ شانسی برای دعوت به اردوی تیم ملی ندارد. البته در فوتبال حرفه ای روز دنیا هم شاهد عدم دعوت از بازیکنان سرشناس دنیا به اردوی تیم ملی بودیم. نمونه اش کریم بنزما که سال های متمادی به اردوی تیم ملی دعوت نمی شد و در ۶ سال دور از تیم ملی تورنمنت های مهمی را از دست داد اما در جایی دیدیه دشان برای اینکه بهترین تیم را برای یورو مهیا کند او را بعد از ۶ سال به اردوی تیم ملی فرا خواند. ممکن است برای رامین هم چنین اتفاقی رخ دهد و به یکباره اسکوچیچ با تخفیف رضاییان را به اردوی تیم ملی فرا بخواند به خصوص که در بازی های بحرین بازیکنان باتجربه می توانند یاریگر خوبی برای تیم ملی باشند و باید منتظر ماند و دید که لیست تیم ملی در روزهای آینده چگونه تنظیم می شود.

البته سیامک نعمتی - صادق محرمی و دانیال اسماعیلی فرد هم جز خوب های فوتبال ایران هستند. همانطور که یک روز به رامین رضاییان اعتماد شد و او پاسخ این اعتماد را به خوبی داد همین پیش بینی را می توان در مورد یکی از سه بازیکن داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج