۱۱۲۰۲۱۷
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

اعلام آخرین قیمت سهام عدالت

روند کاهش ارزش واقعی برگه های سهام عدالت همسو با روند نزولی بازار ادامه دارد به طوریکه ارزش واقعی برگه های یک میلیون تومانی سهام عدالت از ۲۰ اسفندماه سال گذشته تا بیست و هفتم ماه جاری، حدود چهار میلیون تومان کاهش داشته است.

خبرآنلاین: روند کاهش ارزش واقعی برگه های سهام عدالت همسو با روند نزولی بازار ادامه دارد به طوریکه ارزش واقعی برگه های یک میلیون تومانی سهام عدالت از ۲۰ اسفندماه سال گذشته تا بیست و هفتم ماه جاری، حدود چهار میلیون تومان کاهش داشته است.

پس از آزادسازی سهام عدالت مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند می‌توانند با مراجعه به سامانه www.samanese.ir ارزش واقعی سهام و جزییات دارایی خود را مشاهده کنند. البته این ارزش یکسان نیست و تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می‌شود.

بر این اساس ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۰۰ هزار تومان در روز ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومانی در همان روز، ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود. درحالی که ارزش واقعی برگه های ۵۰۰ هزار تومانی سهام عدالت در روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه سال گذشته، ۹ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان و ارزش واقعی برگه های یک میلیون تومانی سهام عدالت در تاریخ چهارشنبه ۲۰ اسفندماه سال گذشته نیز ۱۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان بود.

البته مشمولان سهام عدالت سال گذشته پیش از این میتوانستند ۶۰ درصد سهام خود را بفروشند و حدود هشت ماه است که به دلیل شرایط بازار و فشار عرضه، این امکان را ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج